Bestaat er nog een nederlandstalig Aquarium tijdschrift ?


E

Eremetaal

Guest
De titel zegt het eigenlijk al, ik had eerst een abbo op 'houden van vissen' maar dat is plotsklaps gestopt. Had er nog maar ��n nummer van ontvangen. En op de site van het nbat zie ik ook nergens duidelijk staan hoe je een abbo kunt nemen op hun tijdschrift.
 
Dat blad is van de bond ja maar verder is er geen blad meer. Vissen houden van.... was er tot voor kort nog, maar die bestaat nu ook niet meer.
Ik vond het wel een aardig blad, maar na een korte periode is die ook alweer verdwenen.
Jammer, maar het is niet anders.
 
Ah werkt nu wel, op mobiel was die pagina onvindbaar. Bedankt. :)
 
Ja ik was ook abonnee en had al maanden niets ontvangen, zelf achteraan moeten bellen om abonnementsgeld terug te krijgen. Maar uiteindelijk gelukt.
 
Het aquarium, had voorkort ook problemen met hun administratie, nu heeft iemand anders het overgenomen. hoop dat het nu beter gaat. maar verder ken ik geen nederlands talig tijdschrift er zijn veel duitse tijdschriften en zo miss ook engelstaligen, moet je even googlen.

groetjes
alexia
 
Eremetaal zei:
Ja ik was ook abonnee en had al maanden niets ontvangen, zelf achteraan moeten bellen om abonnementsgeld terug te krijgen. Maar uiteindelijk gelukt.

Dat was bij mij net zo Paul.
Ze vroegen heel onnozel of ik geen brief had gehad. Nee dus, nou dan gingen ze alles wel even uitzoeken.
Tja, dat geloofde ik direct dus allemaal :(.
Ik vond het verder wel een leuk blad moet ik zeggen.
 
Alexia zei:
Het aquarium, had voorkort ook problemen met hun administratie, nu heeft iemand anders het overgenomen. hoop dat het nu beter gaat. maar verder ken ik geen nederlands talig tijdschrift er zijn veel duitse tijdschriften en zo miss ook engelstaligen, moet je even googlen.

groetjes
alexia
Voor de duidelijkheid: 'Het aquarium', dat is het blad van de NBAT en dus exact hetzelfde blad als Peter al noemde.
Niet dat mensen naar twee verschillende bladen gaan zoeken.

~ Ivo
 
Mascha&Ivo zei:
Alexia zei:
Het aquarium, had voorkort ook problemen met hun administratie, nu heeft iemand anders het overgenomen. hoop dat het nu beter gaat. maar verder ken ik geen nederlands talig tijdschrift er zijn veel duitse tijdschriften en zo miss ook engelstaligen, moet je even googlen.

groetjes
alexia
Voor de duidelijkheid: 'Het aquarium', dat is het blad van de NBAT en dus exact hetzelfde blad als Peter al noemde.
Niet dat mensen naar twee verschillende bladen gaan zoeken.

~ Ivo

;)
 
"Het Aquarium" van de Nederlandse Bond Aqua Terra is een leuk en goed blad. Binnenkort gaat deze volledig op de schop en zal het nog interessanter worden! Daarnaast is "Aquariumwereld" van de Belgische Bond voor Aquarium- en Terrariumhouders ook een grote aanrader op Nederlandstalige tijdschriften. Verder gewoon lid worden van je lokale vissenclub! :D
 
jessicapilon zei:
Dat blad is van de bond ja maar verder is er geen blad meer. Vissen houden van.... was er tot voor kort nog, maar die bestaat nu ook niet meer.
Ik vond het wel een aardig blad, maar na een korte periode is die ook alweer verdwenen.
Jammer, maar het is niet anders.

Helemaal niet gek dat die opgehouden zijn. Ze waren daar niet bereid om te investeren in artikelen en foto's. Het moest allemaal voor niets. Op die manier kan je natuurlijk geen zaken doen, dan graaf je je eigen graf

PS
Over "Het Aquarium" heb ik eigenlijk nooit klachten gehad in verband met eventueel niet bezorgen. Ik heb een abonnement via mijn aquariumvereniging, en nooit een nummer gemist
 
Het maandblad dat ik bedoel werd wel netjes en op tijd bezorgt verder.
En ja hoe het was met het investeren dat weet ik niet. Ik vond het op zich wel een mooi en verzorgd blad om te lezen.
Op het Aquarium heb ik geen abonnement dus.

Alleen heb ik toen het blad stopte geen brief gehad en ik hoor dat van meer mensen. ik moest zelf bellen over het hoe en wat en toen werd het me verteld en kreeg ik een deel van het geld snel en netjes terug.
Maar of er echt brieven zijn verstuurd durf ik te betwijfelen. In ieder geval niet aan iedereen.
 
Ik heb via mijn vereniging "het aquarium" van de NBAT. Op zich is dit een prima blad, maar het mist vaak toch wat diepgang, nu zal niet iedereen hier om staan te springen. Het is verder wat oppervlakkig, maar wel leuk om te lezen. Ik ga binnenkort een abonnement nemen op het duits/engels magazine amazonas, dit vind ik echt een mooi blad. Ook de duitse DATZ is een aanrader, maar goed bij beide bladen moet je engels of duits willen en kunnen lezen.
 

Terug
Bovenaan