een interessant artikel over de Pangasius.


Thanks. Heb al eens een programma van de Keuringsdienst van Waarde gezien over de Pangasius. Uitkomst : Verse Pangafilet bestaat niet, maar is altijd ontdooide Pangafilet (Die dus altijd duurder is).
 
Je zou schrikken als je weet wat ze allemaal uit steken met ons eten.

Het kwam hier op tv onlangs, en hier in de winkel in de buurt verkocht dat als gek.
Nu liggen er hele stapels vis die niemand meer wil aan -50%.

Ps: Er circuleerde ooit eens een filmpje in die aard, weet niet of je dit nu nog kan vinden.
Wat er gebeurt met de dieren voor het naar je lokale mcdonalds of quick gaat.

Dat vond ik nog altijd meer luguber dan dit.
 
Dit is de reden dat ik geen vlees en vis eet; de afschuwelijke omstandigheden waarin de dieren gekweekt/gefokt worden en de rommel die er allemaal ingespoten wordt.
 
Oud nieuws. Geef mij maar een heerlijk stukje Noordzeevis.
Blijven alleen niet zoveel vissers meer over allemaal weggewerkt door de groene mafia en idiote regelgeving. Waardoor er nu bijna geen vissersschepen meer zijn.
 
Blijft super zielig. Echt belachelijk. Ik lus zo wie zo geen vis. Helaas wordt vlees soms ook op belachelijke manier gefokt.
 
arie o zei:
Oud nieuws. Geef mij maar een heerlijk stukje Noordzeevis.
Blijven alleen niet zoveel vissers meer over allemaal weggewerkt door de groene mafia en idiote regelgeving. Waardoor er nu bijna geen vissersschepen meer zijn.
Ben er maar blij mee anders is dat heerlijke stukje Noordzeevis er straks helemaal niet meer.
 
Ben zo blij vegetari�r te zijn!
 
Dit was al bekend, ik eet nooit deze vis omdat ik het niet lekker vindt, snotvis. Nu denk ik dat veel gekweekte vis een soort gelijke behandeling ondergaat.
Zelfs bij biologische geteelde producten, groente, vlees en vis wordt gerotzooid, gaat om de pieken snel veel geld verdienen.
Laatst op TV, eerlijke chocolade kost bij supermarkt X 1� en dezelfde reep, zelfde etiket in de biologische winkel 4� mensen betalen ervoor als er maar biologisch bijstaat.
We worden bedonderd waar wij bijstaan, alleen en misschien maar goed dat wij alles niet weten. Aangezien we toch moeten eten en ik probeer zoveel mogelijk vers te kopen, maar ook daar zal gerotzooid mee zijn.
 

Terug
Bovenaan