Marlene
Well-known member
Al jarenlang een echte zoetwater/plantenfan maar het is er toch echt van gekomen dat ik ook het zeewaterpad ga verkennen. Ik moet echt nog vreselijk veel leren maar dat lijkt me hartstikke leuk. Ik begin klein en ik ben iemand die al doende het snelst leert dus ben ik maar aan de slag gegaan. 🙂 Gelukkig krijg ik begeleiding van Aquacompleet dus mocht de nood aan de man komen, dan is de hulp nabij 😛
Ik heb dit weekend een BlueMarine 60 opgestart met 7.5 kilo levend steen en zeewater aangemaakt met Reefsalt van Colombo. Nu ga ik drie weken steeds bacterieen toevoegen, wachten en elke dag kijken wat er met mijn levend steen gebeurt. Ik heb al een kokerworm gezien, en wie weet wat er nog meer groeit en te voorschijn komt.
En dit is dan mijn hardscape.
Het is echt een superhandig bakje met ingebouwde stromingspomp, eiwitafschuimer en verstelbare verlichting.
Ik heb dit weekend een BlueMarine 60 opgestart met 7.5 kilo levend steen en zeewater aangemaakt met Reefsalt van Colombo. Nu ga ik drie weken steeds bacterieen toevoegen, wachten en elke dag kijken wat er met mijn levend steen gebeurt. Ik heb al een kokerworm gezien, en wie weet wat er nog meer groeit en te voorschijn komt.
En dit is dan mijn hardscape.
Het is echt een superhandig bakje met ingebouwde stromingspomp, eiwitafschuimer en verstelbare verlichting.