100x40x40 custom hillstream-aquarium van Mafkees


Mosjes gaan goed!
282E31E5-1509-4BD7-BE51-E41FA0ACEAA2.jpeg
 
Spot de nieuwe hillstream bewoner. Wie durft?
1681735856531.jpeg
 
Ik weet niet wat de winnaar als prijs krijgt maar ik ding niet mee want zelfs met mn leesbril op zie ik niks wat op een bewoner lijkt.
 
Bij nader inzien valt er inderdaad niets te maken van die foto, hoewel je hem of haar in het echt wel onder water kon zien zitten. Hierbij dan wat bewegend beeld. Een waaierhandje in ongeveer 10.000 liter per uur debiet; mooi om te zien!
 
Ik zag die gele draadjes rechts van dat groen-witte plantje en dacht aan de borstel op de neus van een pleco. Maar hier had ik niet aan gedacht! :D
 
Leuk om te zien maar ja alle leden die een gokje hebben gewaagd hebben nu wel recht op een troostprijs volgens mij:DD
 
Lang niet gepost hier! Dat komt grotendeels doordat ik de lol in deze bak een beetje ben verloren. Mijn kleine aquascaping bakje vind ik toch leuker vrees ik. Daarom bestaat het voornemen om deze bak te verkopen. Uiterlijk en technisch in topstaat, inclusief de bijbehorende techniek (zie openingspost).

Binnenkort maak ik netjes een Marktplaats advertentie en plaats ik een linkje in het daarvoor bestemde forumdeel, maar wilde het toch vast met jullie delen.
 
Lang niet gepost hier! Dat komt grotendeels doordat ik de lol in deze bak een beetje ben verloren. Mijn kleine aquascaping bakje vind ik toch leuker vrees ik. Daarom bestaat het voornemen om deze bak te verkopen. Uiterlijk en technisch in topstaat, inclusief de bijbehorende techniek (zie openingspost).

Binnenkort maak ik netjes een Marktplaats advertentie en plaats ik een linkje in het daarvoor bestemde forumdeel, maar wilde het toch vast met jullie delen.
Met veel plezier dit hele topic vanaf het begin door zitten lezen (en plaatjes kijken natuurlijk).
Dan is dit bericht toch wel een domper hoor.
 

Terug
Bovenaan