Wat is er nieuw

12 liter bak

kaylee_D

Well-known member
Lid geworden
31 januari 2014
Berichten
938
Locatie
woerden
Ik heb een 12 liter bak waar ik op dit moment een zelfgemaakt sponsfiltertje in heb. Ik wil hier alleen op een gegeven moment een aquascape van maken, maar ik vraag me af, wat voor 'n filter kan ik het beste nemen? Hij mag niet in m'n bak. Daarnaast vraag ik me af, kan je zelf een externe filter maken?
 
Hoi....ik heb een tijdje terug mijn oude Juwel rekord weggedaan..60x30x30..daar had ik een aquascape(je) ingemaakt..als filter gebruikte ik een aquaball van E-heim. Nu heeft E-heim ook kleine buiten filtertjes..dus ik zou zeggen...kijk even op het Net..bijvoorbeeld.. Aquarium Veldhuis..of Wesdijk...en zo zijn er nog wel een paar te bedenken.
Veel suc6 met de 12 liter bak...hoop dat het lukt om er iets moois van te maken...want echt heel veel kan er niet in.

Groeten manfred
 
Waarom nou zelf een externe filter maken.
Je wist er toch al 1 in ander Topic?
 
Kijk...zonder filter kan het dus ook 😀 hahaha



375824_0_82_1618539_280661302100052_1391017451_n.jpg
 
@ Bertus:
ik wist er alleen 1 voor m'n rekord 800, daarnaast heb ik ook een aquarium van 31x21x21 waar ik een aquascape in wil maken, op een gegeven moment met garnaaltjes, alleen, dan heb ik daar ook een filter voor nodig, nu heb ik een idioot grote sponsfilter (zelf gemaakt) en daar wil ik graag een externe filter voor in de plaats nemen. Dus daarom: een externe filter die voor 12 liter gebruikt kan worden.
 
zoek op mp gewoon een 2211? die zijn denk ik wel redelijk, wel ff kousje om de inlaat als je garnalen gaat houden
 
die is van 50 tot 150 liter, dus denk dat die te sterk is. Voor m'n 110 liter heb ik er al 1, maar voor m'n kleine op dit moment nog niet, het heeft nog geen haast (eerst moeten m'n plantjes goed groeien en ik weer wat geld heb om de kleine te doen), eerst wil ik zorgen dat m'n rekord 800 helemaal goed loopt, voordat ik met m'n kleine ga beginnen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan