J
Jiri
Guest
Hierbij mijn fotoalbum van mijn 1e eigen bouw project. Ik ga hem de komende maanden rustig opbouwen met nieuwe bewoners. De bak draait nu 6 weken en de inrichting heb ik nu naar smaak af!
112 liter bruto gerekend en op de foto dacht ik dat dat een reuze bak was.Het is een lange maar wel een smalle bak. 150 lang bij 30 hoog bij 25 breed.
Daarom ga ik er kleine visjes in houden. Er zit nu een koppel dwerg gouramis in. En er komt een harempje pauwooggrondels in. Daarnaast komt een een groep pseudomugil paskai bij.
Ziet er goed uit! Zeker mooi met een grote school. Ben ook wel benieuwd naar dr techniek die je hebt draaien eigenlijk
Ja en das dikwijls he Jiri toch een supermooie bak wat je hebt hoor.Schijn bedriegt altispinosa! daarom gooi ik m ook niet te vol met vis.
Ik heb een oase biofilter 250 achter de coulissen draaien.
Vind het een hele mooi bak, alleen vind het jammer dat de blauwe achtergrond zo weerspiegeld 🙂
hoe bevalt deze? (en is het de thermo versie of de gewone?)
Formaat bedriegt een beetje op de foto want hij is maar 25 cm breedCorrrectie ... bak! 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.