1. Een bezoek aan onderstaande sponsors houdt deze deze snelle server in stand. Dank voor uw support!

240L van NLAnaconda

Discussie in 'Foto-album' gestart door NLAnaconda, 29 nov 2016.

Aangepast zoeken
View Users: View Users
  1. NLAnaconda

NLAnaconda

Lid geworden:
    28 jan 2014
    2 TL buizen en een LED balk.
    De plant is de Micranthemum Monte Carlo. Deze is voor een kruiper een vrij makkelijke plant, heeft niet zoveel licht nodig als de veelal andere kruipers. Groeit als een malle echt een aanrader.

2. Goofy82

Goofy82

Lid geworden:
    14 jan 2013
    Haha. Ik heb hem ook in mn meter bak maar hij wil hier dus niet. De bladeren zijn wel mooi groen alleen groeit ie omhoog ipv over de bodem.

3. NLAnaconda

NLAnaconda

Lid geworden:
    28 jan 2014
    @Goofy82 Vaag, geef je wel genoeg voeding dan? Ik doe ook de ei methode erbij. Misschien dat dat wat uit maakt? Heb er niet zoveel verstand van, eerste aquarium en ben net 4 maanden bezig :+)

4. Daniel 82

Daniel 82

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk project, blijf ik even volgen.

Er is weinig over vsn je bounty strand. Maar doms kan een bak snel evolueren tot iets totaal anders.

Maar mooi resultaat tot nu toe

5. NLAnaconda

NLAnaconda

Lid geworden:
    28 jan 2014
    @Daniel 82 Ja, ik heb een paar goede algenplagen gehad. En dan is het bounty strand niet zo bounty meer :(. Dus dan maar de groene deken er overheen ;).
    Het 'eiland' wil ik wat planten betreft nog wat diverser hebben. Maar ik neem overal de tijd voor. Net de laatste zweefalgen plaag overwonnen.

Aangepast zoeken