250x70x70 van Erwin1982


Trigonopoma gracile



IMG-20200801-WA0003.jpg


Betta albimarginata man en vrouw

20200801_145728.jpg
 
Da's juist ook wel het aardige ervan. Iets creëren wat niet alledaags is.
 
Het is ook pionieren. Veel filmpjes kijken op YouTube en veel vragen stellen aan degenen die er veel verstand van hebben
 
Het gaat voor nu uitstekend. Ben continu op zoek naar mooie en waardevolle uitbreiding van het bestand in het algemeen. Een paar weken geleden is er een groep trigonopoma gracile van 20 stuks aan het bestand toegevoegd.

IMG_20200825_130011_968.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joff
Ik zal vanavond eens kijken of ik mooie foto's kan schieten.
 
Dank je voor het compliment. De bak is en blijft in ontwikkeling. Zo zal ikk rechts van het midden nog een groot stuk hout toevoegen om de onrust van de twijgjes wat te doorbreken.
 
Erg mooi Erwin. Prachtig stukje natuur zo.

Eén kritiekpuntje: ik zou het stukje hout onder, precies in het midden van de bak, een andere plaats geven. Hij springt nogal in het oog. (Kan ook de foto zijn).
 
Dank je Ed, het is altijd een dingetje om een grote bak goed ingericht te krijgen wat jou overigens ook zeer goed lukte met jouw Malawi bak
Bedankt Erwin, idd vergt het wel even wat planning, maar zeker ook geduld. Niet te snel willen. Die extra tak/stronk die je in gedachte hebt kan zeker een goede aanvulling zijn. Moet je deze nog aanschaffen of ligt hij al in te wateren?

Gr. Ed
 
Bedankt Erwin, idd vergt het wel even wat planning, maar zeker ook geduld. Niet te snel willen. Die extra tak/stronk die je in gedachte hebt kan zeker een goede aanvulling zijn. Moet je deze nog aanschaffen of ligt hij al in te wateren?

Gr. Ed
Die ga ik straks eens effe uit het bos halen. Ik heb het geluk op een paar minuten van het bos te wonen .
 
Erg mooi Erwin. Prachtig stukje natuur zo.

Eén kritiekpuntje: ik zou het stukje hout onder, precies in het midden van de bak, een andere plaats geven. Hij springt nogal in het oog. (Kan ook de foto zijn).
Klopt, valt zo op de foto wel op. Probleem is dat het een onderdeel is van een groter stukje wat onder die hele grote stronk ligt. Kan het dus niet verplaatsen. Zal eens kijken of ik het iets om kan drukken.
 
Ik heb net even je fotoalbum doorgespit. Mooie bak zo! Vind een biotoop uit azie toch mooier dan Malawi. Ziet er mooi natuurgetrouw uit!
Wat zijn je GH KH en pH momenteel? Ik ben even nieuwsgierig (;
 
Gh 0, kh 3 en ph was 7 maar er zit nu een zak turf in het bioloog dus die kan héél snel zakken naar onder de 6. Die zal ik morgen weer eens checken
 
Dank je Memmo, dit is wel echt mijn ding, zo'n biotoopbak.
 
Vette bak erwin! Hou wel van aparte bakken.
Dat palmblad rechts is ook zo'n 'nice touch' (y)
 

Terug
Bovenaan