Wat is er nieuw

26/09/2021.Naturaria fair 2021 (BE)

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Er zullen nog wel meer evenementen worden afgelast dit jaar. Wat de Naturaria fair in Brussel aangaat, daar heb ik zelf ook jaren gestaan. Doch het aandeel aquaristiek blijft een stuk kleiner t.o.v. de terraristiek op dit evenement. Ondanks dat draaide ik wel goed met de vissen. Het evenement is de laatste paar jaar wel kleiner geworden. We waren ooit begonnen in de hele grote zaal.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 augustus 2011
Leeftijd
66
Zo als het er nu voorstaat zal mogelijk het Vivarium in Rosmalen wel doorgaan, afwachten.

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Website
Zo als het er nu voorstaat zal mogelijk het Vivarium in Rosmalen wel doorgaan, afwachten.
Nou ja, de aanzet tot het organiseren is natuurlijk al begonnen. Heb zelf ook vast de 20% aanbetaling gedaan om wederom m'n plaatsje veilig te stellen. Maar er wordt uiteraard wel een slag om de arm gehouden. Mocht het alsnog niet doorgaan dan wordt het wel weer een virtuele happening. Zoals je reeds stelde: We wachten het wel af...

Topicstarter
Vis&versa

Vis&versa

Well-known member
Lid geworden
24 juli 2019
Leeftijd
41
Er zullen nog wel meer evenementen worden afgelast dit jaar. Wat de Naturaria fair in Brussel aangaat, daar heb ik zelf ook jaren gestaan. Doch het aandeel aquaristiek blijft een stuk kleiner t.o.v. de terraristiek op dit evenement. Ondanks dat draaide ik wel goed met de vissen. Het evenement is de laatste paar jaar wel kleiner geworden. We waren ooit begonnen in de hele grote zaal.
In 2019 heb ik er ook gestaan.
Enkel als er aquaristieke standhouders zijn kan het aandeel verhogen... beetje een vicieuze cirkel die doorbroken moet worden.
Idem met de zaalgrootte.

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Website
In 2019 heb ik er ook gestaan.
Enkel als er aquaristieke standhouders zijn kan het aandeel verhogen... beetje een vicieuze cirkel die doorbroken moet worden.
Idem met de zaalgrootte.
Klopt. Maar op zich is het wel een leuke beurs hoor. Heb er altijd wel met plezier gestaan. Maar het is altijd zo'n eind rijden voor ons.

Bovenaan