Wat is er nieuw

2e hand aquarium alléén kopen als je em gevuld hebt gezien?

• Onderwerp starter Onderwerp starter YinYang
  • Startdatum Startdatum
Y

YinYang

Guest
of vragen/eisen jullie dit nooit bij het kopen van een 2e hands aquarium, omdat een lek altijd wel makkelijk te repareren is?

Ik heb er geen verstand van, maar ik heb de tip gekregen altijd om een gevuld aquarium te vragen bij bezichtiging...

Pomp etc. kunnen dan eventueel ook nog gecontroleerd worden, wat lastig zal gaan als ze niet op een gevuld aquarium zijn aangesloten.

Is wel zo veilig ja..
Al heb ik ook wel eens een bakje gekocht zonder gevuld te hebben gezien.. maar ik zag dat de kit er nog goed uitzag, verder was ie een tientje dus ach.. durfde de gok wel te nemen 😉

Heb zelf 3 bakken verkocht, twee keer half gevuld, 1 keer leeg. Ik zou als ik een bak kocht zeker vragen of ze er water in kunnen doen. Ik zou alleen zelf niet zo snel een bak met planten en vissen er nog in kopen, dan loop je snel het risico dat er dingen misgaan tijdens het meenemen en je zelf alsnog met de gebakken peren.

Een bak met planten en vissen kopen zou ik ook niet snel doen, maar wel moet hij gevuld zijn met water en moet de pomp draaien (indien deze ook verkocht wordt)

Als het even kan wel ja. Zo heb ik ook eens in goed vertrouwen een 80cm bak gekocht zonder dat ik hem gevuld gezien heb. Eenmaal thuis en gevuld leek hij zo lek als een zeef....

Gr Robin

Ok�, gewoon laten vullen dus en anders pech! ;-)

Je loopt risico als je hem niet vol ziet al moet ik zeggen dat het bij mij 2x goed is gegaan.
Maar als het mogelijk is dan is gevuld altijd veiliger natuurlijk.

Dat heeft met mogelijk niets te maken.
Als iemand een bak verkoopt eis ik dat hij hem vult met water, gebeurd dit niet dan blijft hij staan, zo simpel is dat.

Ga zaterdag naar een Rio 400 kijken en die gaat gevuld worden!! 😉

Ik vraag altijd of ze hem willen vullen, zeggen ze dan ja dan is dat eigenlijk al genoeg 😉

ik heb inmiddels ruim 5 bakken gekocht, sommige zoals de 200x50x50 zat nog vol maar de 60X30X30 heb ik vaak zo mee genomen.
maar ja die koop ik ook niet boven de 20 euro. kun je nog een risico nemen 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan