2e hands jbl e401


RichD1011

Well-known member
Lid geworden
3 december 2015
Berichten
9,539
Leeftijd
29
Locatie
Driebergen
2e hands, half jaar oud. alle buizen en slangen.

alleen zonder filtermaterialen erin.

wat vinden jullie dat dit moet kosten?
 
� 45?! Dat is meer dan de helft van de nieuwsprijs die je bij diverse winkels betaalt. Behoorlijk hoog ingezet. Wij zouden dat nog niet eens voor onze e701's durven en willen vragen...

Richard, als je dit subforum al een paar jaartjes volgt zie je dat iets tussen 25 en 40 procent van de nieuwsprijs, eventueel afhankelijk van aanbod, regio, etc. en mits compleet en in goede staat een vrij algemeen geaccepteerde richtlijn is.
 
nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.

en hij is inderdaad wel compleet op het materiaal na dan. als ik dat moet kopen komt er nog is 15-20 euro bij dus...

misschien dat ze er nog op terugkomen :D
 
RichD1011 zei:
nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.

en hij is inderdaad wel compleet op het materiaal na dan. als ik dat moet kopen komt er nog is 15-20 euro bij dus...

misschien dat ze er nog op terugkomen :D
Ik heb er zo een staan met (gebruikt)filtermatriaal
Is nog zo goed als nieuw
Stuur maar pb bij interesse
 
Loaches zei:
RichD1011 zei:
nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.

en hij is inderdaad wel compleet op het materiaal na dan. als ik dat moet kopen komt er nog is 15-20 euro bij dus...

misschien dat ze er nog op terugkomen :D
Ik heb er zo een staan met (gebruikt)filtermatriaal
Is nog zo goed als nieuw
Stuur maar pb bij interesse
Voor een heel wat re�lere prijs lijkt het wel, niet? ;)
 
Mascha&Ivo zei:
Loaches zei:
RichD1011 zei:
nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.

en hij is inderdaad wel compleet op het materiaal na dan. als ik dat moet kopen komt er nog is 15-20 euro bij dus...

misschien dat ze er nog op terugkomen :D
Ik heb er zo een staan met (gebruikt)filtermatriaal
Is nog zo goed als nieuw
Stuur maar pb bij interesse
Voor een heel wat re�lere prijs lijkt het wel, niet? ;)

Inderdaad ik dacht al als iemand mij 45 had geboden mochten ze hem gelijk ophalen..
25 vind ik een re�le prijs toch?
 
ter info heb net de fluval fx 6 3 jaar oud voor de helft van de nieuwe prijs van de hand kunnen doen
is maar net hoe het loopt
wat ik wel vreemd vind is dat de sponzen er niet bij zitten zover ik weet passen deze alleen op genoemde type
dan ga ik mij af vragen wat is daar aan de hand
maar dat is mijn instelling nu 1 maal

groet

jaap
 
als ik het goed heb, had die een groter aquarium gekocht en dus ook een groter filter.

de materialen van de 401/701/901 zijn allen even groot geloof ik dus hij zal voor de bacterieen het wel hebben overgezet, maar waarom je dan die nieuwe sponzen die je overhoud niet bij het oude filter verkoopt? geen idee
 

Terug
Bovenaan