2eHands aquarium 60x30x30


M

marline

Guest
Hoeveel is mijn aquarium nog waard?
Ik heb ergens gelezen dat je bij een 2ehands aquarium 60% of 40% van de nieuwprijs af moet halen, alleen heb ik mijn aquarium al 2ehands gekocht. op marktplaats.

diegene had em 2 jaar gehad en ik nu ook ongeveer 2 jaar. dus vraag mij dan af hoeveel ie nu dan nog waard is..

iemand een idee?

groetjes/thx
 
Is meer afhankelijk van de staat natuurlijk,krassen en andere beschadigingen en eventuele extra dingen bepalen hoofdzakelijk de prijs.
Een bakje kan na een maand door de eerste eigenaar verrabezakt zijn terwijl een oudere bak die bv 4 eigenaren heeft gehad er nog bijna als nieuw uit kan zien.

Is aan jezelf ook of jij er bv de hoofdprijs voor wil hebben wat door het huidige aanbod waarschijnlijk niet gaat lukken of de bak voor een prikkie aan iemand anders gunt.
 
Ja je hebt gelijk. hij heeft wel een aantal kleine krasjes. dat had ik al zo tweedehands gekocht... ik hoef er verder niet de jackpot voor.. want dat krijg je in deze tijd toch niet. verder zit er vanalles bij.. binnenfilter met nieuwe sponzen, een achterwand zit erin, een bubbelaartje. en een verwarmingselement, nog wat vangnetjes en er zit een lamp in het deksel wat het allemaal ook nog prima doet.
dus wat dat betreft..
 
ik zou gewoon eens kijken wat ze vragen in jouw regio voor een zelfde soort aquarium. 5euro lager vragen en je bent hem zo kwijt ;)
 
oke.. idd de meesten onder de 50 euro.. ik dacht al dat ik er niet veel voor zou kunnen vragen haha.. ik heb er trouwens ook een meubel bij.. die is ongeschadigt. dat scheelt misschien een paar euro.. hihi.
 

Terug
Bovenaan