300x70x70 Amazonia Piranha Adventure v3 van mcc95


Dank jullie wel. :)
 
Poetsen is in ieder geval goed gelukt!
 
Mascha&Ivo zei:
mcc95 zei:
http://www.youtube.com/watch?v=S1EMeZWxBMg
Hier vanaf de 9e minuut.
http://www.youtube.com/watch?v=pNrh3h7142E
En hier.
Mooi! Precies zoals in ons dure onderwaterfoto boek :D

Ben je er al een beetje uit qua bestanden voor de beide bakken?

~ Ivo

De 3 meter dus ongeveer 15 RBP's. De 1.5 meter nog geen idee. Ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat die op nieuw geplaatst word. Ik overweeg hem dus te verkopen.
 
xChlo� zei:
Werk ligt al een paar dagen stil?

Klopt. Ik moet eerst behangen voor ik het aquarium tegen de muur aan zet. ;)
 
Nou, dan wordt het tijd dat je aan de slag gaat.....plakken met die rollen.
 
Ik moet zelfs eerst nog een behangetje uitzoeken. ;)
 
Hoe staat het er nu voor?

Edit: worden het nu trouwens Piranha's? :p
Zoja, welke?
 
Gisteren al 70% van het oude behang eraf gehaald. Vandaag kan ik denk ik de overige 30% afhalen. Ik weet dat het soms een wel heel lang duurt voordat ik iets kan doen. Maar ik ben ook gewoon druk. Deze week heb ik alleen wat in het weekend kunnen doen bijvoorbeeld.


Hippocampus zei:
Hoe staat het er nu voor?

Edit: worden het nu trouwens Piranha's? :p
Zoja, welke?

Ja. Ik ga de huidige clan overzetten en aanvullen. Hoeveel weet ik nog niet precies, maar 15 tot 20 moet kunnen.
 
Tsjah, zolang je in dat dromerige Swifty Hood woont kan ook niemand je komen helpen, muts! :D

~ Ivo
 
zou er wel wat piepschuim achter zetten ivm isolatie je stookt je anders arm en de buren achen zich kapot
 
klopt als een bus meksjoef evt een gatje waardoor een straaltje licht doorschijnt en lekker mysterieus
 
vantevoren vastplakken aan de bak??????
 
Leuk idee!

Al zou ik persoonlijk voor 15 gaan, is wat rustiger kijken als ze volwassen en volgroeid zijn want het worden echte beren. :p
 
Ik had ook overwogen een zwarte achtergrond te nemen zoals ik dat nu in mijn 150 bakje heb, maar daar ben ik er niet zo tevreden over.
 
Het is gewoon zo vlak. ;) Met een wandje kan ik vooral dieptes cre�ren met tinten in de verf.
 
Nee nog niets gedaan. Zal wel weer volgend jaar worden. ;)
 
Al het oude behang is (eindelijk) af. We kunnen dus weer rustig verder. :thumbs:
 
Ik ga (zeer) binnen kort (eindelijk) met de achterwand beginnen. Mijn verwachting is dus dat er nog voor april een leuke groep Piranha's zwemt. :) Ik kan me overigens ook niet voorstellen waar ik al mijn geduld vandaan haal. :p
 
Geduld is een schone zaak mcc95...maar bij jou is ie blijkbaar wel heel erg schoon!!


;)


Mtt.
 
Ziet er allemaal zeer interessant uit! Leuk om te gaan volgen.

Wat een mega grote bak zeg....zijn maar weinig mensen die zo'n bak kwijt kunnen. Heb niet alle berichtjes gelezen, maar waar komt deze te staan?
 
Is er nog wat nieuws te melden over deze grote bak? Lijkt mij wel toch....ben wel benieuwd...:)
 

Terug
Bovenaan