Wat is er nieuw

3d achterwand plakken op poster?

ray_05

Active member
Lid geworden
5 januari 2015
Hallo!

Ik hoop dat iemand kan mij helpen.
is het mogelijk om een 3d achterwand gewoon te plakken op de poster in de aquarium?

Ik heb de post gelezen over verwijderen van poster, maar ik durf het niet te doen (ik ben niet zo handig, bang dat ik de glass kras..). wij zit nu te denken over kopen van een 2e hand ferplast aquarium, maar die heeft al een poster achtergrond.

dank u!

ray

Vaak zitten die erop geplakt met behangplaksel of speciale olie. Dus dan gaan ze vaak makkelijk los hoor.Ik zou eerst dus kijken of dit lukt en er anders wat heet goed warm water bij gebruiken.
Ik denk dat hij best wel snel te verwijderen is tenzij het er een is met echt lijm. Dan kun je misschien wat terpentine ofzo gebruiken om de lijm eraf te krijgen. het zit aan de achterkant en dus de buitenkant en die stoffen blijven dus buiten je bak.

Snap het niet helemaal. Een 3d achterwand plaats je toch IN de bak en de poster zit toch BUITEN de bak en kan je dan laten zitten.

Ja dat had ik me ook al bedacht Peter. In feite kan de oude blijven zitten maar misschien wil de TS deze er perse af hebben. Het zou niet nodig zijn in ieder geval.
Of ik begrijp de uitleg niet helemaal misschien 😉.

Hmm...ik weet niet of de poster in de bak of buiten de bak is. maar als dat normaal buiten de bak is, dan is er geen probleem.. ik heb alleen photos van de aquarium gezien en posters gebruikt ik nooit (dus ik weet ik niet hoe het geplakt wordt). maar goed om te weten! 🙂

het is een ferplast canyon 80 met kast, dus nu een 3d achterwand vinden in de juiste maat.

dank u allemaal!

groetjes, ray

Okee Ray, dan zal die gewoon buiten de bak geplakt zijn.
Succes.

Ik denk ook buiten de bak hoor want anders wordt het nat en zal het vaak/zeker loslaten en dan krijg je ook nog stoffen in je water.
Ik denk dus dat je verder geen last van die poster zult hebben.

ray_05 zei:
Hmm...ik weet niet of de poster in de bak of buiten de bak is. maar als dat normaal buiten de bak is, dan is er geen probleem.. ik heb alleen photos van de aquarium gezien en posters gebruikt ik nooit (dus ik weet ik niet hoe het geplakt wordt). maar goed om te weten! 🙂

het is een ferplast canyon 80 met kast, dus nu een 3d achterwand vinden in de juiste maat.

dank u allemaal!

groetjes, ray

Een 3d want is wel mooi, houd er wel rekening mee dat sommige erg veel ruimte in nemen. Ook heb je soms dat er achter de want loze ruimte is, hier krijg je dan mogelijk last van stil staand water.

ok, het was een duh-momentje voor mij. posters zijn altijd van buiten geplakt, dat weet ik nu. aquarium nu binnen en zit te draaien.

groetjes, ray

dankje aan iedereen! goed ook om te weten over 3d achterwand.

groetjes, ray

ray_05 zei:
ok, het was een duh-momentje voor mij. posters zijn altijd van buiten geplakt, dat weet ik nu. aquarium nu binnen en zit te draaien.

groetjes, ray

Maakt niet uit toch!?

Succes en veel plezier met je bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan