Wat is er nieuw

60 cm aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maluku
  • Startdatum Startdatum
M

Maluku

Guest
Ik ga een nieuw aquarium nemen. Wat is volgens jullie de beste op te nemen. Ik wil graag een 60 cm aquarium.
Wil het liefst gwn compleet met filter, verlichting en verwarming.

Welk merk raden jullie aan? :thumbs:

Ik heb deze bak ook maar het interne filter vindt ik hroot en lomp en gebruik er een Aquaflow 100 bij. Verder een erg leuk bakje zonder problemen.

Kjell, Jessica en Benjamin bedankt voor jullie reactie. Ik zat zelf inderdaad al te denken aan aqualantis of juwel 60. Maar denk dat ik na jullie advies zeker dan voor de aqualantis ga.

Kjell, ik wil gaan voor bodem corys en mss vuurgarnaaltjes. Midden tetra’s of boras en boven ook nog een groepje.

Wat hebben jullie dan in de 60 aquarium?

Kjell, Jessica en Benjamin bedankt voor jullie reactie. Ik zat zelf inderdaad al te denken aan aqualantis of juwel 60. Maar denk dat ik na jullie advies zeker dan voor de aqualantis ga.

Kjell, ik wil gaan voor bodem corys en mss vuurgarnaaltjes. Midden tetra’s of boras en boven ook nog een groepje.

Wat hebben jullie dan in de 60 aquarium?

Dan wel zand nemen voor je corys.

Ik heb vuurgarnalen, galaxy rasbora, vuurzalmpjes en honinggouramis.
En heel veel planten haha. Bak draait sinds begin december.

Ik heb er een aquael mini pat in met dubbele sponsfilter.

20190115_160920.jpg

Hier ook een Aquatlantis Advance. Prima bakje, alleen is filter nogal lomp zoals reeds gebeld.

Voor de bodem kun je ook filterzand bij Wilkamp halen. Wordt hier op het forum veel gebruikt en is nog geen 10 euro voor 25 kg.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan