Wat is er nieuw

60cm lido120 gezelschap (Rein-van-der-Wal)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rein-van-der-Wal
  • Startdatum Startdatum
R

Rein-van-der-Wal

Guest
zo even een albumpje maken voor het aquarium van mijn vriendin ik dacht dat die dat wel verdiend had.

ZjCfDyAdrwiSCRGwLDPJ6y6M0DjHnSQH.jpeg

cdR_dZWl2OUGOXsJNVq89zAHZ0eRnMZ8.jpeg

leuk bakkie heeft ze hoor ziet er goed uit... vraagje hoe heten de gestreepte visjes? vind ze geweldig🙂

Leuke bak en een mooi stukje hout zeg.

Die vissies zijn 8 streepbarbeeltjes.

En gister de lido 120 gister opgehaald. Foto volgt.

Dank voor de reacties.

daar zijn de foto's dan....

ZgsZVZKcC4AM0vx83WtHEHMW0zG4Xl3m.jpeg

zo hij staat. heb water van mijn aquarium en de helft uit het 60 cm gehaald. en een deel van de bodem van de 60 cm over gezet zonder te spoelen en filter watten uit het filter in de "nieuwe" filter gedaan. en zo een dag laten draaien water test gedaan was perfect.

en zo vanavond de vissen over gezet, omdat er geen ruimte is moet het allemaal wat sneller.

Mooie bak en op de bodem na verder ook mooi ingericht,jammer dat je voor het lelijke grind gekozen hebt maar zal je zelf wel mooi vinden... 😉

En thuisbezorgd door thuiszorg.nl! 😀

tjah ik ben niet zo van de zandbak. En de inrichting is gedirigeerd door de vrouw haha haar bakkie "en ik heb er werk van" maar zou het doorgeven.

visbestand:
5 killi zwart wit gestreept.
5 dwerg bijlzalpjes
5 8 streepbarbeel (komen er nog +- 5 bij)
5 kegelvlekbarbeeltjes
3 dwerg corrydora's 2 van 2,3cm en 1 van 3cm
koppel honing gourami
2 schaakbord ciclide
2 japonica's
en?? vuurtjes nu kleine 10 denk ik.

de 5 killi's zij de "epiplatys annulatus"

qPOJ1mySVvHwfRW13QCE5kope6yZf4z1.jpeg

zo ff snel een totaaltje gemaakt alles draait mooi tot nu. 😀

Leuk bakje 🙂

Ga je de cory's ook nog uitbreiden? Die zitten liever met wat meer. Welke heb je?

Weet niet of de corry's vriendjes krijgen ligt aan de vrouw haar bakje.

Heb2 dwerg soorten een met vlekjes net een koe en 2 kleintjes met een mooi zwart streepje van kop naar staart. Heb ze zo over genomen uit een bakje wat lek was zaten allemaal eenlingen in... Een deelnzit in de 120cm en deel hier en nog wat naar een kweker in de buurt (wat hoogvinkarpers enzo).

En heb al wel een beetje aan gedrongen om een groepje van minimaal 5 te maken. En die met die koeie vlekjes kan opzich wel naar vrienden van ons hebben pesies de zelfde nog zitten.

Mooi bakje. Die koevlekcory's zijn waarschijnlijk corydoras habrosus . En ik denk dat die andere corydoras pygmaeus zijn(foto in link namen). Heb wel een vraagje over je killi's: hoe groot zijn deze bij jou ongeveer. Heb ze sinds vrijdag ook in mijn bak zitten, alleen zijn amper 1 a 1,5 cm. Ben wel benieuwd hoe groot ze ong worden, aangezien ik op internet zie dat ze zo'n 3,5 a 4 cm worden

Foto800-77KE3KPG.jpg

Zo ff verbouwd de vriendin vond het niet naar haar zin dus ik zeg regel maar ff een handdoek dan ga ik nu gelijk wel ff schuiven.

Killerfish zei:
Mooi bakje. Die koevlekcory's zijn waarschijnlijk corydoras habrosus . En ik denk dat die andere corydoras pygmaeus zijn(foto in link namen). Heb wel een vraagje over je killi's: hoe groot zijn deze bij jou ongeveer. Heb ze sinds vrijdag ook in mijn bak zitten, alleen zijn amper 1 a 1,5 cm. Ben wel benieuwd hoe groot ze ong worden, aangezien ik op internet zie dat ze zo'n 3,5 a 4 cm worden

De corry's zijn idd die soorten. 🙂

Onze killi's zijn nu +- 2 cm en het klopt dat ze 3,5-4cm worden ja. Ze worden nogal klein verkocht maar dat is geduld hebben wij hebben ze ook sins kort. Dan hebben ze bij jou bet als bij ons ook nog geen kleur in de staart klopt dat?

Het ziet er weer leuk uit, lekker speels!

@ astrid: dankje.

Achter het hout staat een groep valiseneria die heb ik gewisseld met de plant lings in de bak.

En voor de rest de crypto uit elkaar gehaald waren 8 plantjes ofzo.

Ja, bij een aantal juist wel. Kun je is een foto proberen te maken van je epiplatys? Zal ik er een proberen te maken van de staart

ZmIEuo8CX2wNQmk7vUoZRPRsRYvI5dQg.jpeg

Dwergbijlzalmpje.

Killi enige beetje scherpe foto.

zwevende slak... :-S

schaakbord man??vrouw??

Kegelvlekjes.

weet iemand of ik man vrouw heb met de schaakbord?

de killi's hebben nog geen kleur op de staart jammer genoeg :-(

Mooie foto's, mss nog een totaaltje? De vrouwtjes hebben bij mij dezelfde tekening als de mannetjes, op de gekleurde staart na. Zo zien de mannetjes er bij mij een beetje uit(niet zo scherp helaas)
459754_0_82_11.jpg

Killerfish zei:
Mooie foto's, mss nog een totaaltje? De vrouwtjes hebben bij mij dezelfde tekening als de mannetjes, op de gekleurde staart na. Zo zien de mannetjes er bij mij een beetje uit(niet zo scherp helaas)
459754_0_82_11.jpg

Zijn al groter als de mijne. Ik zie nog geen kleur.... Mja afwachten.

Ik zou binnenkort ff een plaatje schieten is niet veel veranderd op de groei van de drijfplantjes na.

zo jij bent ook een nachtbraker ! ziet er mooi uit, ik vind die vierkante aqua's wel wat hebben. ik denk dat de vissen de extra diepte ook wel kunnen waarderen 🙂

Haha, toevallig morgen vrij dus ja dan wort het wel eens laat.

Ja het model is mooi geeft ook een heel ander gevoel dan een gewoon 60cm aquarium

hier ook maar even foto's plaatsen.

zDfcGwooDp988wfG8b93D5WUo2VCkIq1.jpeg

zDfcGwooDp988wfG8b93D5WUo2VCkIq1.jpeg

In dit aquarium gaat alles goed 🙄 en ben er ook heel tevreden over.

En mijn vriendin heeft vandaag voor het eerst zelf haar aquarium schoongemaakt, de vissen beten toch niet hahahahhaha..... volgens mij dacht ze dat er een haai in zat.

bak ziet er mooi uit op de foto. mss tijd voor een update?

Zo na lange tijd Weer een update.

Ben verhuist weer bij mijn ouders in huis en heb qua aquarium moeten inkrimpen.

Foto1k0-4MZONWLW.jpg

Foto1k0-8GBMJBD6.jpg

Foto1k0-DKRRAOWQ.jpg

Heb alleen deze en de cube nog.

Zo hier maar even een update maken.

Alles draait mooi planten groeien als een gek en de visjes zien er gezond uit 🙂.

Album=87G66ZYJ

Overzichtje heb wat geschoven en gesnoeid.

Album=87G66ZYJ

Mevrouw schaakbord.

Album=87G66ZYJ

En meneer jammer genoeg niet aan het pronken.

Album=87G66ZYJ

Kegelvlekjes honinggourami 8streepbarbeeltje en bijlzalpjes voor de grote bos valisineria.

alles draait mooi hier 🙂 best wel blij mee.

LbNJ2g0Jskgzv67ThDg5fgf4YqodVMtj.jpeg

Vorigen week.

en het aquarium nu

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan