Wat is er nieuw

60L refresh van KMKaine

• Onderwerp starter Onderwerp starter KMKaine
  • Startdatum Startdatum
K

KMKaine

Guest
Hi allen,

Ik ben nu een paar dagen 'verhuisd'. Dat wil zeggen ik woon op het nieuwe adres, maar er moet nog een hoop gebeuren.

De oude bak heb ik aangepast na aanleiding van de feedback hier op het forum, en op dit moment staat ie in een soort van 'tussen' fase: Als straks alles op zijn plek staat wil ik hem verder aanpakken en mooier maken. Ik wil er vooral wat stenen, mos en wat meer vullende planten erin, hoewel wel met een mate. Daarvoor sta ik ook zeker op voor al jullie commentaar, want ik heb hier zoveel prachtige dingen gezien: Kennis en ervaring genoeg hier.

Qua foto's: een van toen ik hem net had ingericht en het zand nog een beetje moest inzakken.

Verder een totaal en wat closeups + een met de nachtlamp aan.

Schiet ;-) En laat me weten of jullie goede ideeën hebben.

Groeten Ben

IMG_20170723_205755.jpg
IMG_20170725_213211.JPG
IMG_20170725_213216.jpg
IMG_20170725_213219.jpg
IMG_20170725_213224.jpg
IMG_20170725_222255.jpg

Ziet er al mooi uit maar wat een enorme korf en buizen van het filter!
Welk filter is het?

Hi Seabait, bedankt. Het is een Eheim Experience 250 die eronder zit, met een 100 watt hydor verwarming.

Ik heb inmiddels de inrichting veranderd/ geupdate. Alleen een knullige fout met het hout gemaakt. Ik heb dus nieuw hout aangeschaft, vroeg in de winkel of er nog bijzonderheden mee waren, het antwoord was nee. Alleen even goed nat laten worden zodat het niet gaat drijven. Nu heb ik dus ontzettend geel water in mijn bak. Ergens heeft het wel wat, voelt wel meer als een natuurlijke rivier / biotoop zo, maar af en toe is het wel een beetje te erg... Had het hout dus kennelijk moeten behandelen van te voren, beetje knullig zo.

Ik zal kijken of ik vanavond een nieuwe foto kan maken.

Bedankt voor de tip MaestroCygni. Ik ga er eens naar kijken. Maar eerst wat afbeeldingen ter illustratie. Ze zijn nog niet helemaal optimaal, camera is nog ergens verstopt ivm verhuizing en de TV stond aan dus vandaar de scheve hoek en wat onhandige reflecties. Maar het geeft denk ik wel een goede indicatie van de huidige situatie.

IMG_20170807_204910 copy.jpg
IMG_20170807_204927 copy.jpg
IMG_20170807_204931 copy.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan