Wat is er nieuw

60x30x30 tropisch bas511

• Onderwerp starter Onderwerp starter bas511
  • Startdatum Startdatum
Schijnt wel vaker voor te komen inderdaad, wat blauwig getint. Hoeft niet meteen te duiden op een probleem.

bas511 zei:
E3uVAe2PakL5ES7Iz7q1SW4JceWeWQ58.jpeg

het groeit zelfs de bak uit 🙂

En als je hem door laat groeien kan hij zelfs bloempjes krijgen die gaan bloeien

E3uVAe2PakL5ES7Iz7q1SW4JceWeWQ58.jpeg

Ziet er mooi uit, zal afwachten of het bij mij zo mooi wordt 🙂

Ik ben van plan deze of komende week het hoekje links voorin te veranderen naar een zandstrandje.

Links is het al ingesloten, rechts wil ik het dan gaan insluiten door wat steentjes of iets dergelijks.

Heeft iemand ervaring met een zandstrandje maken? Kan ik dit doen met de vissen er nog in? Dacht zelf aan
eerst al het grind op de plek wegzuigen met een slang, en dan rustig het zand erin laten zakken. Hoop dat dit
niet te veel stofwolken geeft door de rest van het aquarium.

Schitterende bak,

Op een of andere manier heb ik deze steeds gemist, tot-nu-toe, 🙂
Ik ga je in de gaten houden.

Misschien niet overal de juiste keuze, maar je hebt toch meer talent wat inrichten betreft dan ik! Ziet er prachtig uit!

Hoe staat het bakje er nu bij??

Het bakje staat er goed bij, plantjes doen het helemaal prima. Links voorin moet dan het zandstrandje komen om het hout heen zegmaar. Alleen benieuwd of dit kan met vis in de bak, of dat het enorm veel stof gaat geven.

A1W_NfMnG0GWgbBc_Ex_gydtqsDpA2ex.jpeg

Mooi! Lijkt groter als de 60cm. Goed bezig dus.

mooie bak, je platen groeien goed. Zonder CO�?? Geef je veel meststoffen bij?

Het zand kan je best heel goed spoelen en het via een trechter rustig over de bodem gieten. Het probleem is wel dat je grind terug over je zand gaat rollen. Je zou een goede afscheiding moeten maken.

Ik voeg minimaal CO2 toe. Klein beetje easycarbo, en verder wel 1 keer in de week meststoffen

Ziet er goed uit, heel fraaie bak. Lijkt inderdaad groter dan 60cm!

Zeer fraai.
Prachtig zoals de verhoudingen en de lijnen in de bak zijn.

Ja hij ziet er leuk uit hoor.

Nog een beetje troebel van het harde werk, het was een ellendig klusje, maar het strand ligt erin:

-et2MT2_ozvRxa2LlHHus-lQHB1r-ThP.jpeg

-et2MT2_ozvRxa2LlHHus-lQHB1r-ThP.jpeg

beetje vlugge foto's , ik maak weer mooie als de bak minder troebel is

even ze alle twee

B2E4wf4bnSg4EUl3_6TgJ4_Laya7Otos.jpeg

Mooi! Waar kan je zo'n stuk hout kopen?

Zitten twee soorten hout in, kienhout (breedte stukken) van t tuincentrum. En spiderwood, (de takken) die komen bij de plaatselijke aquariumzaak vandaan 🙂

Vind het echt veel mooier met het zand, super werk!

Mooie bak hoor! Zoals anderen ook al opmerkten, de combinatie tussen de verschillende soorten hout vind ik ook erg geslaagd!

Wat zullen de corydoras blij zijn, en daarnaast is het geheel naar mijn idee nog mooier geworden!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan