Wat is er nieuw

80 cm aquarium van Niels Boogaard

niels boogaard

Well-known member
Lid geworden
31 augustus 2016
Leeftijd
26
mijn aquarium is een Marina Aquarium Kit van 80/30/40 cm.

hierin zitten 4 honinggoerami's, een stuk of 20 neontetra's, 8 corydoras eaneus en nog een vuurstaart labeo.

0

0

0

0

0

0

0

0

0

sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's

er zitten ook nog enkele foto's tussen die wat ouder zijn. de foto van het totaal overzicht is hoe het er nu echt uitziet

Ik weet niet of ik de enige ben maar zie geen foto's helaas.

Foto's zijn niet zichtbaar, omdat er naar Google mail wordt verwezen. Foto's zul je toch echt vanaf een computer of tablet/mobiel moeten uploaden. 🙂

dat zal ik dan eens proberen

vreemd, want ik kan de foto's wel gewoon zien

Kan kloppen, daar je zelf waarschijnlijk ingelogd bent op je mail.

upload_2017-1-2_16-24-38.png

upload_2017-1-2_16-25-0.png

upload_2017-1-2_16-25-37.png

upload_2017-1-2_16-25-12.png

upload_2017-1-2_16-25-59.png

upload_2017-1-2_16-26-14.png

upload_2017-1-2_16-26-31.png

upload_2017-1-2_16-26-45.png

upload_2017-1-2_16-27-1.png

zijn ze nu wel te zien?

mijn oom is nog een rots voor me aan het maken. deze komt in de hoek waar nu de stapel stenen licht.
in deze rots zitten gangen waar de vissen door kunnen en er komen gaten in waar grind in kan zodat er planten in gepland kunnen worden.

en dan is het helemaal af

ik ben vrijdag overgestapt van tl-verlichting naar LED. het licht is nu een stuk feller. bij de oude tl-buis was de lichtopbrengst niet meer zo groot en groeiden de planten haast niet. ik hoop dat het met de nieuwe wel lukt.

ik heb nu de LED daylight sunrise van sera. 1 buis. nu heb ik al erg mooi licht.
iemand in de lfs (niet iemand die daar werkt) adviseerde mij ook nog een buis van ''cool daylight'' te nemen. wat veranderd er dan aan mijn licht en is het heel veel mooier.
ik wil ook nog graag er een buis in hangen die 's nachts aan kan zodat ik nachtverlichting heb. welke LED moet ik daarvoor nemen? en kan dat als je al 12 uur je normale licht aan hebt, daarnaast nog nachtverlichting (krijgen de planten dan niet te veel licht).

ik zie trouwens nog geen een reactie op de foto's
is hij zo mooi (of lelijk) dat er niets over te zeggen valt🙂
opbouwende kritiek is ook welkom. niet dat ik grote aanpassingen ga doen, want ik vindt het nu eigenlijk wel mooi. maar een verandering waarvan het mooier wordt is altijd welkom.

volgens mij is deze inrichting wel goed voor de vissen. ze kunnen zich tussen de stenen verstoppen, tussen de planten zwemmen en schaduw zoeken onder het hout.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan