D
DannyW
Guest
Na de afgelopen tijd mijn bakken niet al te best bijgehouden te hebben, ben ik nu als stress therapie de bakken een voor een aan het aanpakken.
Specs:
Dubai 80 (80x35x50)
JBL 701 filter
JBL proflora Bio co2
Beesies:
Koppel Trichogaster chuna
10x Trigonostigma espei
6 (?) Pangio kuhlii
4 Neritina slakken
xx japonica garnalen
1 verdwaalde Atyopsis moluccenis (verhuisd zo spoedig mogelijk naar de hillstream bak)
Bakje voor de grote beurt:
De Limpholia had een behoorlijk tapijt aan de oppervlakte gevormd en de planten die oorspronkelijk in het midden en voor stonden verdrongen.
De crypto's en java varens aan de linkerkant hadden hier uiteraard geen probleem mee.
Een van mijn kittens vind de kap met TL verwarming duidelijk erg prettig 🙂
Na de beurt:
De Limnophila is weer onder controle in de hoek waar ik het wil hebben, en het midden is beplant met Ludwidgia palustris. De voorkant is beplant met Pogostemon herferi.
Ik loop er over te denken om de crypto's wat verder terug te dringen en daar Nomaphila siamensis parvifolia te planten, maar ik wil eerst kijken hoe de huidige planten zich houden.
De visjes:
Chuna:
Kegeltjes:
Zoekplaatje 😉 :
Specs:
Dubai 80 (80x35x50)
JBL 701 filter
JBL proflora Bio co2
Beesies:
Koppel Trichogaster chuna
10x Trigonostigma espei
6 (?) Pangio kuhlii
4 Neritina slakken
xx japonica garnalen
1 verdwaalde Atyopsis moluccenis (verhuisd zo spoedig mogelijk naar de hillstream bak)
Bakje voor de grote beurt:
De Limpholia had een behoorlijk tapijt aan de oppervlakte gevormd en de planten die oorspronkelijk in het midden en voor stonden verdrongen.
De crypto's en java varens aan de linkerkant hadden hier uiteraard geen probleem mee.
Een van mijn kittens vind de kap met TL verwarming duidelijk erg prettig 🙂
Na de beurt:
De Limnophila is weer onder controle in de hoek waar ik het wil hebben, en het midden is beplant met Ludwidgia palustris. De voorkant is beplant met Pogostemon herferi.
Ik loop er over te denken om de crypto's wat verder terug te dringen en daar Nomaphila siamensis parvifolia te planten, maar ik wil eerst kijken hoe de huidige planten zich houden.
De visjes:
Chuna:
Kegeltjes:
Zoekplaatje 😉 :