80cm Cory bak van Ypoc


Leuk gedaan zo en inderdaad mooie cory's. Zou het water persoonlijk iets hoger houden.
 
Leuk idee om een Corybak te maken.
Maar waarom doe je dit water niveau zo laag?
Het zou wel leuk zijn als je iets met planten zou doen op het droge gedeelte...dus er een soort van paludarium van maken.
De groep corydoras pygmaeus uitbreiden 30 stuks,een geweldig idee. Lijkt mij een spectaculaire aanblik om zo'n school door de bak te zien gaan.
 
Het water staat eigenlijk zo laag omdat ik op appartement zit en me het werd afgeraden.
Dus luister ik mooi :p

Want aan de andere kant van de muur staat de mangrovebak en zit al meer dan 70 kg bodem in.

En ik vind persoonlijk leuker zo, scheelt ook veel aan wattage :p
Maar het was dit of geen 3de bak.

Het idee kwam van mijn hillstream, daar had ik alleen bodemvissen en dan was de bodem en middenlaag nutteloos.
En hier zijn het ook enkel bodembewoners.
 
Heb onlangs trouwens ook aan meer bovenwater planten gedacht, maar dat is voor later.

Want eerst moet ik aan me mangrove bak werken :p
 
Ziet er gaaf uit. Ik vind het gele water juist natuurlijk.

Blijf ik volgen!
 
Bedankt laatste tijd niet zoveel tijd gehad voor foto updates.

+ deze bak is een beetje een gezelschapsbak, hecht ik niet zo heel veel tijd aan.

Maar er zitten sinds korte tijd nu ook barbus oligolepis in.
Wat hele leuke visjes zijn :D
 
Jaaaaaaa, leuk zijn die h�! En mooi ook! :D
 
Kom maar op met een nieuwe foto update dan.
;-)
Tot nu toe was hij erg mooi!
 
ypoc zei:
Het water staat eigenlijk zo laag omdat ik op appartement zit en me het werd afgeraden.
Dus luister ik mooi :p

Want aan de andere kant van de muur staat de mangrovebak en zit al meer dan 70 kg bodem in.

En ik vind persoonlijk leuker zo, scheelt ook veel aan wattage :p
Maar het was dit of geen 3de bak.

Het idee kwam van mijn hillstream, daar had ik alleen bodemvissen en dan was de bodem en middenlaag nutteloos.
En hier zijn het ook enkel bodembewoners.
Wat werd je afgeraden?
Een appartement kan echt wel een paar honderd kilo op een plek dragen hoor.
En gevuld weegt dat ding net 120kg denk ik?
 
Ja maar staan geen draagmuren, waar de aquarias staan is er zelfs een doorgang onder.
 

Terug
Bovenaan