K
Kevin18
Guest
Hallo iedereen,
Ik ben nu een tijdje bezig met starten van een nieuw aquarium en heb inmiddels een aardig idee hoe ik het heb wil hebben🙂
Ik zou eerst even de spullen die ik de laatste weken heb verzameld bij elkaar zetten:
aquarium: 80x35x40
verlichting: 2x Jmb smd 60cm wit/blauw en wit/rood
filter: Eheim 2211
bodem: Dennerle kwartsgrind zwart met daaronder jbl volcano mineral en dennerle powertabs
co2: Ben ik nog aan het uitzoeken
Verdere decoratie: Seiryu stenen en spiderwood
Maar fotos zeggen natuurlijk het meest:
Dit is een beetje de eerste opzet... Ben er nog niet helemaal tevreden over vooral de linkerkant moet nog iets mee en het hout moet er nog bij maar vind het een goed begin😀 Ook komt er vooraan en in het strandje geen zwart grind maar lichter zand... Weet alleen nog niet welke
Dus als iemand nog tips heeft😀
weet iemand eigenlijk hoe ik de plaatjes wat kleiner kan maken?
Ik zal af en toe een update plaatsen als er weer wat veranderd is😉
Groetjes,
Kevin
Ik ben nu een tijdje bezig met starten van een nieuw aquarium en heb inmiddels een aardig idee hoe ik het heb wil hebben🙂
Ik zou eerst even de spullen die ik de laatste weken heb verzameld bij elkaar zetten:
aquarium: 80x35x40
verlichting: 2x Jmb smd 60cm wit/blauw en wit/rood
filter: Eheim 2211
bodem: Dennerle kwartsgrind zwart met daaronder jbl volcano mineral en dennerle powertabs
co2: Ben ik nog aan het uitzoeken

Verdere decoratie: Seiryu stenen en spiderwood
Maar fotos zeggen natuurlijk het meest:
Dit is een beetje de eerste opzet... Ben er nog niet helemaal tevreden over vooral de linkerkant moet nog iets mee en het hout moet er nog bij maar vind het een goed begin😀 Ook komt er vooraan en in het strandje geen zwart grind maar lichter zand... Weet alleen nog niet welke
Dus als iemand nog tips heeft😀weet iemand eigenlijk hoe ik de plaatjes wat kleiner kan maken?

Ik zal af en toe een update plaatsen als er weer wat veranderd is😉
Groetjes,
Kevin
Er is ook zoveel keus haha.
vorige week eindelijk de laatste dingetjes in huis gehaald en gister kon er dan eindelijk water in de