Wat is er nieuw

A.borelli naar zijn zin?

• Onderwerp starter Onderwerp starter storm337
  • Startdatum Startdatum
S

storm337

Guest
Hi,

Ik heb een koppel a.borelli opal zwemmen in mn aquarium sinds kort.
Maar ik weet niet hoe ik ze het naar hun zin kan laten krijgen.
De temperatuur is 23 graden, ik heb catappa, bananen, en bamboe bladeren in het aquarium en hout, stenen en veel planten.

Het mannetje lijkt het goed te doen, maar ik zie ze nooit samen, het mannetje en het vrouwtje.

Is dat normaal? Er zit trouwens ook een kleien leghol in van het vivarium.

Als iemand tips heeft hoor ik het graag.

Het is al vaker voorbij gekomen maar bij cichliden is het (meestal) niet zo dat als je een man en een vrouw bij elkaar zet dat je een koppel hebt.

Het is al vaker voorbij gekomen maar bij cichliden is het (meestal) niet zo dat als je een man en een vrouw bij elkaar zet dat je een koppel hebt.

Oke, dus ze zullen gewoon doen alsof ze elkaar niet zien?

Want dat is wat ze nu doen...

geef het even de tijd.

zowel mijn man als vrouwtje borellii heb ik de 1e week amper gezien. daarna kwamen ze rustig aan steeds meer tevoorschijn.

borelli´s zijn zover ik kan beoordelen niet echt nadrukkelijk aanwezig, maar blijven meer op de achtergrond. blijven overigens wel hele mooie vissen 🙂

geef het even de tijd.

zowel mijn man als vrouwtje borellii heb ik de 1e week amper gezien. daarna kwamen ze rustig aan steeds meer tevoorschijn.

borelli´s zijn zover ik kan beoordelen niet echt nadrukkelijk aanwezig, maar blijven meer op de achtergrond. blijven overigens wel hele mooie vissen 🙂

Oke dankje, ze zijn inderdaad mooi 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan