Aangepaste Juwel Rio 400 (zwart)


Bono_C

Well-known member
Lid geworden
17 september 2014
Berichten
89
Locatie
Maastricht
goedemorgen mede aquarianen,

aangezien we op onze boven verdieping een nieuwe vloer krijgen, heb ik begin deze week mijn vissen naar onder in een kleiner aquarium ondergebracht. Dit gaf mij de kans mijn Juwel Rio na 2 jaar gebruik eens goed schoon te maken. Nu blijkt alleen alles hierboven spierwit te worden, en heb ik besloten mijn zwarte Juwel Rio 400 dan ook van de hand te doen. Alleen is het niet meer een standaard Rio 400 en verkoop ik hem eigenlijk met alles erop en eraan.

Alleen... wat kan ik er nog vragen!?

Het betreft dus:

Een Zwarte Juwel Rio 400 met onderkast, beide precies 2jaar oud en zien er super uit.

Een Eheim Professionel 3e 600t met interne verwarming en computeraansluiting alsook de origenele uitlopers en reserve onderdelen.

Een Dennerle Duomat Evolution Deluxe, met bodemverwarming en een Eheim Jager 300Watt.

Een Dennerle Co2 plantbemestingsset met controller waarmee je de PH kunt instellen, enige wat hier aan ontbreekt is de Co2fles...

Een volledig instelbare LEDverlichting, met 2lange en 2korte witte ledbalken en 1lange en 1korte RGBledbalk. De controller is via wifi te koppelen aan een computer waarmee je vervolgens alles kunt instellen en verlichtingsprogramma's maken met zons op-enondergang alsook nachtverlichting.

Een Tetratec APS400 luchtpomp met uitstroomstenen.

Een hele onderhoudsset met testskoffer

En nog allemaal reserve onderdelen.

Ik heb van zo goed als alles nog de bonnen alsook de dozen.

Als het specifieker allemaal uitgelegd moet worden hoor ik het graag, en geef maar eens een paar schattingen, dat ik weet hoeveel verlies ik ga lijden uiteindelijk :regen:

Alvast hartelijk dank,

Bono
 
Heey RichD1011 ik wou mn bericht nog aanpassen alleen kan ik hem niet meer bewerken of verwijderen....
Ik heb de interne filterbehuizing eruit gehaald, en de tl-buizen verwijderd. Ik heb de aansluitingen van de tl-buizen eraf gezaagd en dicht gekit tegen het condenswater, en de lidstrips heb ik bevestigd aan de afneembare dunne platen van de kap.

Ik ga kijken of ik vanavond mijn bericht op de computer wel kan aanpassen, daar staat alles wat beknopter en vollediger in beschreven...
 
vermoed dat ts bedoelt dat het binnenfilter verwijderd is en de verlichting naar led is omgezet
althans dat haal ik uit de txt vandaan
tja de waarde zou bijna zeggen wat de g.. er voor geeft
mischien is het beter om de spullen apart te verkopen als 1 geheel
anders zon 50a60% van de nieuw prijs als je mazel hebt

groet

jaap
 
Dan maar even zo...

Ik wil mijn volledig uitgeruste zwarte Rio 400 met onderkast te koop aanbieden, alleen wat kan ik er nog voor vragen?

Het betreft:

- Juwel Rio 400 met onderkast beide zwart.
- Eheim Professionel 3e 600T inclusief computerkoppeling.
- Dennerle Duomat Evolution Deluxe
- Dennerle 24volt 50watt bodemverwarming
- Eheim J�ger 300watt staafverwarming
- Dennerle Co2 plantbemestingsset met ph-controller zonder Co2fles.
- Tetratec APS400 luchtpomp met uitstroomstenen
- Kitelight Led set : - 2 SMD led strips 52cm
- 2 SMD led strips 92cm
- 1 RGB led strip 52cm
- 1 RGB led strip 92cm
- Led controller via wifi instelbaar op de computer
- Led driver 150w (meer dan voldoende voor deze set!)
- extra lange verbindingskabels voor de ledbalken
- 2 juwel automatische voederautomaten
- Onderhoudsset met Sera testkoffer
- Een hele boel reserveonderdelen en extra's nog.

Qua aanpassingen heb ik de interne filterbehuizing eruit gehaald, en de tl-buizen verwijderd.
Ik heb de aansluitingen van de tl-buizen eraf gezaagd en dicht gekit tegen het condenswater, en de lidstrips heb ik bevestigd aan de afneembare dunne platen van de kap.
 
is de vraag of je het makkelijk kwijt raakt natuurlijk.

aquarium/kast/pomp is nieuw bij elkaar al een dikke 1200-1300 euro.

die verwarmingen vallen in mijn ogen te verwaarlozen, samen met de testkoffer. voederautomaten en luchtpomp.


die set kitelight enzo is bij elkaar ook wel een dikke 500 denk ik?

zelf vind ik het lastig hier een prijs aan te hangen...

maar voor minder dan 500 zou ik hem niet weg doen, en als die niet in de weg staat verder zou ik wachten op een goed bod.

het is dat ik er geen plek voor had anders had ik je zo 600 euro gegeven en m morgen komen halen :D
 
Nou die prijzen zijn nog minder dan ik had verwacht...
Het is inderdaad niet zo dat het in de weg staat, dus ik ben sowieso niet genoodzaakt om te verkopen, maar was wel mooi geweest als ik wat kon bijleggen aan de nieuwe...

Misschien maar beter inderdaad los verkopen, dan...
 
ik heb interesse in alles behalve het aquarium, daar ik al een nieuw aquarium in oktober krijg,maar daar kunnen we toch een prijs naar maken
 

Terug
Bovenaan