D
Daf-Truckie
Guest
Na de afgelopen weken al heel wat te hebben gespeurd en gelezen op het internet hoop ik hier nog wat goed advies te kunnen krijgen op mijn nieuwe aanschaf.
We hadden eerste een Ferplast Cayman 110 deze inmiddels verkocht dus er is plaats gemaakt voor het nieuwe Aquarium.
Ik twijfelde eerst nog tussen en Eheim en de Trofis, maar gezien de reactie`s die gelezen heb wordt het hoogstwaarschijnlijk een Trofis.
Ik heb nu deze dingen samengesteld als start voor mijn nieuwe aquarium:
Trofis Colisa 150 Combinatie 150x50x65
JBL Cristalprofi E1501 Buitenfilter ?
JBL ProTemp Verwarmer / Jager Verwarmer ?
Wilde eerste deze filter Eheim 2173 Professionel 3 Thermo, maar gezien de prijs van deze filter ben ik toch ook eens verder gaan kijken. En kwam ik dus de JBL tegen. Is deze pomp geschikt voor mijn aquarium met een van de genoemde verwarmingen?
Of hebben jullie andere adviezen laat het me weten>
In de aquarium gaan we zelf een achterwand maken zodat ik hierin e.a. kan verwerken. En er komen Malawi cichliden in.
We hadden eerste een Ferplast Cayman 110 deze inmiddels verkocht dus er is plaats gemaakt voor het nieuwe Aquarium.
Ik twijfelde eerst nog tussen en Eheim en de Trofis, maar gezien de reactie`s die gelezen heb wordt het hoogstwaarschijnlijk een Trofis.
Ik heb nu deze dingen samengesteld als start voor mijn nieuwe aquarium:
Trofis Colisa 150 Combinatie 150x50x65
JBL Cristalprofi E1501 Buitenfilter ?
JBL ProTemp Verwarmer / Jager Verwarmer ?
Wilde eerste deze filter Eheim 2173 Professionel 3 Thermo, maar gezien de prijs van deze filter ben ik toch ook eens verder gaan kijken. En kwam ik dus de JBL tegen. Is deze pomp geschikt voor mijn aquarium met een van de genoemde verwarmingen?
Of hebben jullie andere adviezen laat het me weten>
In de aquarium gaan we zelf een achterwand maken zodat ik hierin e.a. kan verwerken. En er komen Malawi cichliden in.