Wat is er nieuw

Aansluiting aquarium

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Laurens Daniel
  • Startdatum Startdatum
L

Laurens Daniel

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag tegen een probleem aangelopen. Als ik mijn buitenfilter met buizen en verwarming aan een stopcontact zou willen aansluiten kan dat niet... Omdat het aquarium er geen gat voor biedt aan de achterkant (wel kleine gaatjes aan de achterkant waardoor een snoer doorheen kan, maar niet groot genoeg zodat ik ook de voorkant van het snoer er doorheen kan laten gaan). Ik heb het nu over een Tetra AquaArt 60l aquarium.

Heeft iemand ervaring met dit aquarium en hoe heb je dit opgelost? Of heb ik iets niet door? Ik hoor het graag.

Laurens
 
Ik moest in de Dubai 100 van ferplast zelf gaten snijden. Ging makkelijk, was zo gepiept.

Dit merk ken ik niet, staat er niet aangegeven of je ergens kan snijden? Anders misschien een fotootje
 
Ik heb niks gevonden waarop op staat dat ik het daar kan snijden, er zitten wel twee kleppen aan de achterkan, ik denk dat ik er gewoon 1 vanaf haal, het is een groot gat maar dan kan tenminste alles aangesloten worden.

Vraagje: hoe kan ik eigenlijk foto's toevoegen aan mijn bericht?
 
Ik ken die bak (zelf gehad) en snap denk ik wel wat je bedoelt. Je kunt die kleine kleppen achter er uit halen en dan met een ijzerzaagje oid er gaatjes in zagen zodat je kabels en slangen er door kunnen. Een klep helemaal verwijderen zou ik niet doen, dat levert vast springende vissen op.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan