Wat is er nieuw

Abel nieuwe foto topic by @tom (Abel)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abel
  • Startdatum Startdatum
A

Abel

Guest
abelmidden.jpg

Mooi ! Kan je wat vertellen over je aquarium ? Maten, bezetting (ik zie Kegelvlekken), etc ?

Zit er in ieder geval erg mooi uit.

Ziet er mooi uit Abel (of Tom ;)).

Mooi hoor 🙂

Zien we ook waar al die wel eens aangeboden plantjes hun origine hebben!

Vraagje: hoe moeten we de opmerking 'by @tom' opvatten?

Wow super mooi!
Mag ik hem als voorbeeldje gebruiken voor een deel van mijn aquarium???

Erg mooie bak !

Hoe heet die plant ook alweer die zich in twee�n splitst zegmaar,achter de erectus ?

Een plaatje zeg. Heerlijk om naar te kijken.

@Tom had hier eerder een account. Ben je dezelfde persoon met een andere forumnaam of...?

Erg mooie bak, ben ook benieuwd naar wat er allemaal in zit.

MsFelix zei:
@Tom had hier eerder een account. Ben je dezelfde persoon met een andere forumnaam of...?

Nee, dat zijn twee verschillende personen 😉

Weet iemand hoe die plant heet ?

Eichornia azurea.

Maar volgende keer ff wat meer geduld hebben, je vraag stond er nog geen 24 uur...

Bedankt voor het antwoord.

Soms vindt ik het idd een beetje lang duren voordat je ergens andwoord op hebt.
Vindt ik wel een nadeel van een forum,maarja dat is niet anders he.

Zal er volgend x op letten.

Tja, de ene dag zijn er meer mensen online die je vraag kunnen beantwoorden dan de andere dag.
In de regel duurt het nooit zolang denk ik, maar soms moet je toch even geduld hebben en afwachten of er iemand het antwoord kan geven 😉.

Goofy82 zei:
Soms vindt ik het idd een beetje lang duren voordat je ergens andwoord op hebt.
Vindt ik wel een nadeel van een forum,maarja dat is niet anders he.

Gisteren postte ik dit:

Crash Cowboy zei:
Mooi ! Kan je wat vertellen over je aquarium ? Maten, bezetting (ik zie Kegelvlekken), etc ?

En daar heb je ook nog geen antwoord op gegeven. Zonder info is het voor (ervaren ?) mensen zoals ik lastig om goed antwoord op je vragen te geven ! En ik geef zelf geen antwoird als ik dat antwoord niet weet. Maar: vraag maar, en als ik tijd heb en het onderwerp interesseert me, en ik weet iets zinnigs te melden, dan krijg je antwooord !

😉

Mijn naam staat er achter omdat ik heb geholpen met het maken, bijwerken en online zetten van de foto.
Het is geen recente foto maar het is wel het aquarium van Abel waar je naar kijkt.

Aha, dat verklaart een boel Tom 😀 😉.

Heb zelf verscheidene plantjes (stekjes) uit deze bak mogen ontvangen, zie tenminste veel bekende plantjes staan.

1 foto is wel een beetje karig voor een foto-album 😉

HINT! :foto: :foto: :foto:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan