Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nou ja hij mag kapot gaan en het was 2 jaar terug erin gegaan. Het is de standaard van juwel de zwarte en met juwel lijm. die wand zit teveel alg op ik wil weten of ik het eruit krijg
ok en de lijm gaat dat ook af met zo,n mes dan of moet ik middel gaan gebruiken? het is niet iets wat ik nu gaat doen pas na mijn vakantie ga ik mijn bak compleet opnieuw inrichten zonder achterwand dus het glas moet ook perfect blijven hoop ik. daarom ben ik nu wat info aan het verzamelen voor als het echt gaat gebeuren
is de bak eigenlijk leeg of gevuld met water, bodem, bewoners, etc.?
Je zou ook kunnen denken aan een fileermes. Daarmee heb ik eens in intern filter zonder enige moeite verwijderd. Moest ik eens een achterwand willen verwijderen dan komt dat mes weer tevoorschijn.
Nu al drie opties dus. Kies maar uit. Wees wel voorzichtig met je vingers 😉
nou om het eraf te krijgen is niet zo,n ramp kan het gewoon borstelen zeg maar maar ik ben van plan een scape te gaan proberen zonder wand vindt ik persoonlijk mooier dan met een wand. ivo check je pb
Met de juiste poster zal het dan idd zo goed als niet meer te zien zijn idd.
Na 2 jaar zal het denk ik wel meevallen en zie je toch vaak in gevallen waarbij een achterwand al heel lang in een bak heeft gezeten.