Wat is er nieuw

achterwand verwijderen

MRG

Well-known member
Lid geworden
4 februari 2013
Berichten
121
Locatie
rotterdam
hallo peeps ik vraag me af wat het beste manier is om je achterwand te verwijderen? welke artikelen ik nodig heb om dit voorelkaar te krijgen
 
Mag de wand in stukken of moet de achterwand het overleven? 😉
 
Wat voor achterand is het? Hoe zit deze vast?
 
nou ja hij mag kapot gaan en het was 2 jaar terug erin gegaan. Het is de standaard van juwel de zwarte en met juwel lijm. die wand zit teveel alg op ik wil weten of ik het eruit krijg
 
ok en de lijm gaat dat ook af met zo,n mes dan of moet ik middel gaan gebruiken? het is niet iets wat ik nu gaat doen pas na mijn vakantie ga ik mijn bak compleet opnieuw inrichten zonder achterwand dus het glas moet ook perfect blijven hoop ik. daarom ben ik nu wat info aan het verzamelen voor als het echt gaat gebeuren
 
De kans bestaat dat er vlekken van de kit in het glas achterblijven die je zonder te polijsten niet meer weg krijgt.
 
is de bak eigenlijk leeg of gevuld met water, bodem, bewoners, etc.?

Je zou ook kunnen denken aan een fileermes. Daarmee heb ik eens in intern filter zonder enige moeite verwijderd. Moest ik eens een achterwand willen verwijderen dan komt dat mes weer tevoorschijn.

Nu al drie opties dus. Kies maar uit. Wees wel voorzichtig met je vingers 😉

~ Ivo
 
ah das klote kerel maar ik wil die wand wel weg hebben desnoods doe ik een postertje er achter of zo om die stukken minder zichtbaar te hebben
 
Is niet altijd het geval hoor maar vaak wel,dan is er een bepaalde stof uit de kit in het glas getrokken maar wie weet ziet jouw glas er netjes uit.
 
IS trouwens de alg de enige reden dat je de wand weg wilt?
Gezien het feit dat je dat wel schoon moet krijgen vind ik dat persoonlijk best zonde.

~ Ivo
 
nou om het eraf te krijgen is niet zo,n ramp kan het gewoon borstelen zeg maar maar ik ben van plan een scape te gaan proberen zonder wand vindt ik persoonlijk mooier dan met een wand. ivo check je pb
 
maar john stel als ik dat wel heb met een postertje zie je niet veel van toch of wel?
 
Met de juiste poster zal het dan idd zo goed als niet meer te zien zijn idd.
Na 2 jaar zal het denk ik wel meevallen en zie je toch vaak in gevallen waarbij een achterwand al heel lang in een bak heeft gezeten.
 
ok thx gozer
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan