Wat is er nieuw

ADA cube garden 60p van PeterHuppertz1982

• Onderwerp starter Onderwerp starter PeterHuppertz1982
  • Startdatum Startdatum
P

PeterHuppertz1982

Guest
Hey allemaal,

Nadat mijn bak een tijdje heeft leeg gestaan vond ik het toch weer tijd worden om deze op te starten. Hieronder al iets van info:

"No Scape" scape
Deze omdat ik niet van plan was om een scape te maken, maar dit toch stiekum er weer een beetje ingekropen is.

ADA cube garden 60p
ADA Aquasky 601 verlichting
ADA Amazonia soil
Eheim filter met ADA glas toebehoor
Eheim verwarming
Twinstar mini

Flora:
Anubia yellow coin
Javamos
Cryptocorine Wendtii bruin
Staurogyne Repens
Rotala Rotundifolia
Limnophilla Sesilliflora

Fauna:
Betta Halfmoon
Japonica garnalen
Otocinclus
Geweislak
Hyphessobrycon Amandae

De bak draait 3,5 week en het enigste dat er nog bij komt zijn de sakura garnalen, waarbij ik nog tussen de Red/Orange twijfel. De betta zal ik ook niet meer aanvullen na overlijden.
Volgende week zal ik foto's toevoegen.

Groetjes 😉

Ben benieuwd naar je foto s. Verstandig om de Betta icm garnalen niet te vervangen. Ik hoop dat dat goed gaat en ik raad je aan voldoende schuilplekken te maken voor de garnalen.

Hey John, ja inderdaad. Bij mijn vorige betta had ik niet zo een last met garnalen. Ik wacht ook nog even met de garnalen toe te voegen. Als de rotala's en Sesilliflora gegroeid zijn achteraan hebben ze heel veel verstop plekken

Hier al een paar foto's van mijn aquarium. Hij draait nu al een aantal weken zonder eninge algen mede dankzij de twinstar. Zoals gezegd is dit niet echt een scape maar gewoon een bak met planten waar de bewoners zich hopelijk fijn in voelen, en met planten die ik zelf leuk vind.

Het visbestand momenteel is:

Hyphessobrycon Amandandae
Otocinclus
Geweislak
Japonicagarnaal
Red Sakura garnaal

De vuurtetra heb ik nog nooit van te voren gehad maar het is echt een leuke vis. Ik heb er 15 stuk en ze zijn totaal niet schuw, en zwemmen altijd vooraan in de bak en duiken niet weg als iemand langsloopt. Bovendien passen ze qua formaat mooi in mijn 60cm bak.
de red sakura vind ik zelf ook prachtig en kleurt mooi bij het groene van mijn bak.

682864peterhuppertz1982_0_85_aquaforum_pic.jpg

889234peterhuppertz1982_0_85_aquaforum_pic.jpg

235694peterhuppertz1982_0_85_aquaforum_pic.jpg

545747peterhuppertz1982_0_85_aquaforum_pic.jpg

p.s het nieuwe upload programma is echt fijn 😀

Staat er mooi bij.
Hopelijk eet wel je Otocinclus van het voer aangezien er dus geen algen meer in je bak zijn.

Dank je John,

Ik zorg er natuurlijk voor dat ze wel eten krijgen ☺️

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan