ADM Fusion van Lex.


Mooi die felwitte ancistrus! Ook nog niet eerder gezien zo, waar had je die gekocht als ik vragen mag? 😊
 
Is een soort alg ja , wordt niet echt groot of een plaag ofzo...dus maak me er niet zo druk over.
Ja het ziet er bij jou ook erg decoratief uit! Erg mooie bak vind ik het!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Even een overzichtje hoe de bak erbij staat, wil rechts nog een plantje voorkeur gaat uit naar iets felgroen met een bladtype wat nog niet in de bak staat....ik sta open voor suggesties.:)

De bewoners zijn nu :
1 bejaarde Balck Molly
Groep koraal platy's ongeveer 25 in alle maten.
2 bejaarde kardinalen.
1 Otto overblijver van een groepje, blijft toch een zwakke vis...
1 witte Ancistrus
1 goude Ancistrus
5788 Garnalen in alle kleuren maar hoofdzakelijk wildkleur.

De bejaarde vissen mogen hun dag nog slijten in de bak, dat zal niet aangevuld worden, voor de rest geen andere plannen nu kwa vissen.

De nieuwe Ancitrus doet het nog steeds goed eet ook met de pot mee en is vriendjes met de andere, hopelijk een koppeltje maar dat is nu nog niet te zien.
an5.jpg


Totaaltje :

an6.jpg
 
Ik zie er maar 5787 dus ik zou het op prijs stellen als je ze nog een keer wil natel
:help:Dat meen je niet,
Okeeeeeeeeeeeee ik begin opnieuw, 1 2 3 4 5 6.........................
 
Ondertussen ruim 1 maandje verder rechts in de hoek is Limnophila Sessiliflora ( hoe verzinnen ze die namen zeg...) gekomen, een bladtype wat ik nog niet had in de bak.
Groeit ook goed in 2 weekjes tijd 15cm gegroeid.

bakje1.jpg


De Koraalplaty's kwamen ook voorbij zwemmen....redelijk 'simpel' visje maar eentje met veel kleur.
bakje2.jpg
bakje3.jpg
bakje4.jpg


Met de rest van de vissen gaat het ook goed de Albino Ancistrus begint volgens mij een 'snorretje' te krijgen , hopelijk een man beestje is nu zo'n 4a5cm.
Hij ( hoop ik) wilde niet op de foto vandaag, andere keer weer.

bakje5.jpg
 
Laatste foto van t jaar (denk ik ) van de witte Ancistrus weke ik gelokt had met een stukje Courgette.
Ik denk dat ik een beginnend 'snorretje' zie, kleine puntjes rond de mond ik kan t mis hebben natuurlijk maar hoop het niet......zoveel witte mannetjes met een gewei zie je niet zo vaak.
man.jpg
 
Laatste foto van t jaar (denk ik ) van de witte Ancistrus weke ik gelokt had met een stukje Courgette.
Ik denk dat ik een beginnend 'snorretje' zie, kleine puntjes rond de mond ik kan t mis hebben natuurlijk maar hoop het niet......zoveel witte mannetjes met een gewei zie je niet zo vaak.Bekijk bijlage 370159
Beauty 🥰
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex

Terug
Bovenaan