Sorry, off-topic😳dit is mijn bakkie
filterinhoud is keramische pijpjes en grove spons en filterwatten
Bekijk bijlage 241016
De andere vier hadden vandaag een uitje. Je kent het wel, karten, steengrillen...Maar zwemt er 1 maanvis in? (Zie er eentje)
Het zijn namelijk groepsdieren, je zou er dus het liefst minimaal 5 in moeten doen.
Als ze uit elkaar vallen, dus ze gaan lang mee.😉hoevaak moet men in de filter de keramische pijpjes vernieuwen.
en er zit ook nog een bakje met bruine balletjes in (weet niet hoe dit heet)
Zoals ik al zei, te klein voor maanvissen. Sorry dat ik brenger ben van slecht nieuws😉😉er zitten 4 maanvissen in bij het nemen van de foto zitten ze achter de planten hadden geen zin om op de foto te gaan
er zitten 4 maanvissen in bij het nemen van de foto zitten ze achter de planten hadden geen zin om op de foto te gaan
Komt door het persoon achter de camera xDAls ik een foto wil maken dan schieten de vissen ook weg hoor en vraag me niet waarom😀
hoevaak moet men in de filter de keramische pijpjes vernieuwen.
en er zit ook nog een bakje met bruine balletjes in (weet niet hoe dit heet)
Bioballen? Al zijn die hier zwart. Filmpje van @tuinkabouter is ook een goeie!en er zit ook nog een bakje met bruine balletjes in (weet niet hoe dit heet)
Komt door het persoon achter de camera xD
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.