H
hallopeetje
Guest
Dank je wel voor de welkom berichtjes, helaas gaan er nog steeds visjes dood. Eergisteren een zwaarddrager vrouwtje en sinds gisteren verstopt een tuxido platy zich achter in de bak, kwam ook niet tevoorschijn met eten geven.. Was duidelijk niet oke. Ben benieuwd als zodadelijk het licht weer aangaat. Op dit moment ben ik alleen maar visjes aan het tellen. Waterwaardes zijn volgens mij wel goed. Ik heb van die teststrtips gekocht. Ik constateer geen gekke dingen. Nog 2 dagen behandelen met voogle easy life. Het lijkt iets te helpen, de visjes hebben iets minder jeuk. Ik wil liever ook niet te veel meer rommelen in de bak....heb al eerder een esha 2000 behandeling gehad tegen vinrot. Straks alleen de koolfilter terugzetten en dan lijkt het me beter maar een paar weekjes afwachten. Kan eventueel wel preventief doorgaan met dat voogle easy life.. Heeft iemand daar ervaringen mee.?.
Ik kocht dit op advies bij de LFS.. ivm stresvermindering en voor visjes die jeuk hebben maar waar ik verder niets aan zie. Ik vind het soms zo moeilijk. Waar doe je goed aan.
Gisteren vond ik, dacht ik ook een dode japonica garnaal ( heb er 2) overgenomen uit het aquarium van mijn schoonzoon. Maar het kan ook een vel geweest zijn. Ik las dat ze zich na het vervellen verstoppen .. Dat zou de reden kunnen zijn dat ik er nu nog maar 1 zie..
We geven de moed nog niet op.. Maar frustrerend is het wel
Ik kocht dit op advies bij de LFS.. ivm stresvermindering en voor visjes die jeuk hebben maar waar ik verder niets aan zie. Ik vind het soms zo moeilijk. Waar doe je goed aan.
Gisteren vond ik, dacht ik ook een dode japonica garnaal ( heb er 2) overgenomen uit het aquarium van mijn schoonzoon. Maar het kan ook een vel geweest zijn. Ik las dat ze zich na het vervellen verstoppen .. Dat zou de reden kunnen zijn dat ik er nu nog maar 1 zie..
We geven de moed nog niet op.. Maar frustrerend is het wel