Wat is er nieuw

Afrikaanse 60x40x35 aquarium van Mss

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
M

mss

Guest
Beste aquarianen,

Na veel gezocht te hebben en eigenlijk te verslaafd aan Zuid amerikaanse aquariums/vissen toch besloten om hem als west-afrikaans aquariumpje in te gaan richten.

Aquarium is vrij basic, binnen filter met sparebars, tempratuur op 22 graden met warm weer komt hij max op 24 graden en snachts gaat ie naar 18-20 graden.

Techniek simpel, wel van plan om er een LED set in te bouwen omdat ik toch liever met LED werk, wil ze aansluiten op een dimmer samen met de grootte bak.

T8 springt dan tussen 12-15:00 aan en overige 5 uur komt de LED in werking en zal de bak dus ook minder belicht zijn.

Bodem wordt combinatie van fijn zwart grind en zand.
Planten: Anubias Nana en nog op zoek naar een afrikaanse achtergrond plant idee�n welkom
Hout: 2 stukken kienhout over de lengte
steen: 1 steen voor nu even kijken hoe en wat is natuurlijk geen groot aquarium.

Bewoners, Maandag naar Aquaveldhuis hopelijk Barbus Candens ophalen en daarna de zoektocht naar een aparte 'zeldzame' Killi soort weet nog niet of ik 2 koppels erin doe of het bij 1 koppel hou.

Meer bewoners komen er niet in.

Straks betere foto's

375251mss_0_82_cimg3720.jpg

Ps, De Enchidorussen gaan er uiteindelijk uit.

Plantentip: Bolbitus heudelotti?

Killi, zou het bij een Aphyosemion soortje houden.

Vertel, barbus candens, hoe is het verder gegaan?

John.

Ja, hoe staat het hiermee met dit bakje MSS?
Al leuke soortjes gevonden? Barbus jae is ook een bijzonder mooi soortje..
Heel begrijpelijk zo'n bakje, maar pas op, dadelijk wil je alleen nog maar Afrikanen. 😛

Moet jullie teleurstellen...Bakje is compleet om getoverd naar sorry Panchax zuid amerikaans kan het niet over me hart brengen om iets anders te doen.

Was het topic al vergeten..het mag ook vergeten worden.

Van weekend komt nieuwe bakje in foto album

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan