marjongm@
Well-known member
- Lid geworden
- 31 mei 2025
Ik houd sinds een paar jaarnook afrikaanse landslakken miljoenpootjes en isopods (pissebedden) zijn er hier nog meer die deze dieren houden?
Haha nou moest ook 2 x slikken hoor toen ik de miljoenpootjes kreegSorry maar ik hou niet van dat soort beesten. Slakken ok maar al dat kruipende spul kan beter uit mn buurt blijven![]()
Oh ik vind ze super hoor maar gewoon die eerste keer ze oppakken haha al die pootjes. Zijn super leuke interessante dieren.Stomme vraag misschien....maar waarom eb je ze dan?
Overigens zijn er nog wel een paar leden met terraria/ paludaria, maar of ze precies deze beestjes hebben, durf ik niet te zeggen.
Nou met zoveel pootjes heb je vast een wasmachine vol vuile sokjesOh ik vind ze super hoor maar gewoon die eerste keer ze oppakken haha al die pootjes. Zijn super leuke interessante dieren.
Haha zelfde als aquaria dat zit in jeIk heb wel wat hagedissen en later alleen slangen gehad. Ook een tijdje een paar vogelspinnen, maar dat vond ik achteraf toch minder. Ik vind ze leuk om te zien bij een ander, maar ik begin er niet aan. Alleen het slangenvirus blijft knagen.
Ja, dat is ook verslavend, maar ik vind het een aardig dure hobby, maar daar ben ik zelf schuldig aan. Levend voer, af en toe wat nieuwe vissen of nieuwe hardscape.Haha zelfde als aquaria dat zit in je
Alle hobbys zijn duur. 😁Ja, dat is ook verslavend, maar ik vind het een aardig dure hobby, maar daar ben ik zelf schuldig aan. Levend voer, af en toe wat nieuwe vissen of nieuwe hardscape.
Klopt en heb vele haha niet alleen met dierenDaar zijn het hobby's voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.