Wat is er nieuw

Afscheid van Billy.. Even wat minder actief....

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 februari 2020
Zojuist mijn trouwe viervoeter, Billy, in laten slapen. Er was meer aan de hand wat ik kreeg te horen. Ik heb nu een rotdag, heb tijd nodig om dit te verwerken.
Ik kan mijn tranen amper bedwingen.

878d437e-96c4-490a-828a-67332c4cd6dc-1_all_2243.jpg

Wat rot om te horen zeg! Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. 😢

Ach wat verdrietig!
En ook tamelijk onverwacht geloof ik? Als je erover wilt praten/ hart luchten/.....mag je altijd een pb tje sturen. Ik heb inmiddels ook de nodige ervaring met dierbare overleden viervoeters.

Heel veel sterkte André, neem de tijd die jullie nodig hebben om dit te verwerken.

Beste Andre (en natuurlijk pa),
We kennen elkaar al een tijdje via het AF en maakten vaak grapjes over Billy en Sky. Binnen een periode van 2 maanden zijn we beiden onze grootste vriend verloren en ik denk dat ik dus heel goed weet wat jullie momenteel doormaken.
De komende tijd een moeilijke tijd worden voor jullie maar neem er de tijd voor en verwerk je verdriet op een manier die voor jullie het beste is.
Jullie zullen Billy nooit vergeten en andersom ook niet en hij zal voor altijd in jullie hart zitten.
Je weet dat je altijd met me contact op mag nemen als je daar behoefte aan hebt en ik wens jou en pa heel veel sterkte toe in de komende zware tijd.

Het blijft moeilijk te bevatten. Je hond onverwacht de beste keuze moeten geven als vriendje, maatje onverwacht. Hij was nog onder narcose bij de euthanasie, hij lag op een verrijdbare tafel eerst om hem in de behandelkamer te brengen.

Dus ook al was ik terug gekomen naar de dierenkliniek, echt afscheid nemen is geen sprake van. Nog steeds wat tranen terwijl ik dit schrijf.

f705fc51-67db-4e64-bf4d-13550a9df35b-1.webp

Ja ik begrijp je volledig Andre en Sky is 2 maand voor Billy overleden en daar heb ik heet ook nog zwaar mee. Vooral op momenten die me aan hem doen herinneren zoals het pakken van een slang om te verversen want als hij die zag rende hij al naar de tuindeur en elke zaterdag moet ik op dat moment eraan terugdenken.
En de momenten dat hij schooide bij me voor iets wat hij erg lekker vond en bepaalde dingen eet ik niet meer want dat brengt teveel herinneringen naar boven nog.
Het zal allemaal best wat verzachten in de toekomst maar ik begrijp wat je zegt dan ook heel goed.

Heel veel sterkte andre,
Het verlies van een huisdier blijft heel moeilijk.
Onze grote rode kater dikkie is nu zo'n 2 jaar geleden overleden en het verdriet is er hier ook nog steeds. Vooral onze zoon die ermee opgegroeid is mist hem nog elke dag.
Nogmaals heel veel sterkte en houd jezelf taai.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan