agressie tegen sleutelgat chiclide


dwergkikkerfan

Well-known member
Lid geworden
15 mei 2021
Berichten
223
nu heb ik al veel vragen gevraagt over mijn 1 meter bak maar nu heb ik toch wel een licht dringende vraag. ik heb 2 sleutelgat chicliden (allebij mannetjes volgens mij maar te jong voor agressie). 1tje heeft niet de normale vorm, hij is rond en heeft niet de normale ''langwerpige'' vorm en mischien is er daarom wel zoveel agressie tegen hun door mijn apistogramma cacatuoides. maar zoals ik al zij is er veel agressie tegen mijn sleutelgat chiclide want ik zie ze redelijk vaak met veel zwarte stippen en strepen op de bodem liggen en dat ze ook echt wel veel stress hebben. nu schrikken ze snel zelfs al van ottocinclussen maar mijn apistogramma cacatuoides jagen ze echt weg en zijn redelijk agressief (zover ik weet wat agressie is bij vissen) tegen hun (de sleutels). wat moet ik nu doen? ik heb al veel stokken en stenen waardoor de ''line of sight'' word verslechterd en er zijn redelijk veel verstopplaatsen dus daar denk ik niet waaraan het ligt. maar zou ik bijvoorbeeld andere dwergchiclide moeten nemen of de sleutels weg doen? het zou moeilijk zijn voor mij ik ben redelijk gehecht aan de vissen maar daardoor wil ook wel goed voor ze zorgen? dus nogmaals wat is het handigst om te doen?
 
Ik heb ook Sleutels gehad en herken dit erg schrikkerige gedrag niet zo. Heb je foto s van de vissen?
 

Terug
Bovenaan