Akvastabil MarkII, dimmer handleiding

L

l236

Guest
image.jpg
hallo, heb een akvastabil mark ii 130x50x50 overgenomen. Ben nu op zoek naar een handleiding hoe de dimmer werkt. Op de dimmer staat Effect line.
Alvast bedankt voor reacties

image.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Google of akva zelf geeft geen resultaten?
Heb je anders een foto van de dimmer?
 
Google kom ik alleen uit op deense en duitse sites.
 
Klopt. Zal nu eens googlen op sunriser.
 
Ik heb hem zelf ook, maar helaas geen gebruiksleiding meer te vinden :(
Maar ik gebruik hem niet, alleen om handmatig te dimmen, voor de rest staat deze op een schakelklok, de zon op en onder gebeurt hier met led op een TC420.
Ik weet wel dat je met de 2 knopjes voorop de dimming kan laten gebeuren door deze op de juiste tijd aan te zetten dan gaat hij van 0 tot 100% in 45 minuten en als je hem wil weer laten dimmen dan weer het knopje indrukken en gaat hij van 100 naar 0 %.

Die 45 minuten is alleen als je ook naar de 100% wilt, als je hem met het rondje half hebt gezet zal de tijd ook de helft nodig hebben.
 
Ik ga de twee tl lampen vervangen door tl led. Dan is automtisch dimmen wel handig. Zal vanavond de sunset instellen en morgenochtend de sunrise. Althans een poging doen :D
 
Ik dacht dat je hem andersom moest instellen, eerst de sunrise daarna de sunset.
Succes.
 
Ik ga de twee tl lampen vervangen door tl led. Dan is automtisch dimmen wel handig. Zal vanavond de sunset instellen en morgenochtend de sunrise. Althans een poging doen :D
Let je dan wel op? Alle TL led buizen zijn niet dimbaar!
 
Bedankt allen voor het reageren. Ga experimenteren :D
 
Bedankt allen voor reacties. Top:thumbs:
 
Terug
Bovenaan