Algemeene waarschuwing Noord-Brabant!


M

Madscan

Guest
Na een spannend potje Vogelpik hebben ik en mijn vriendin alweer een vakantiebestemming voor deze zomer. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd, we komen de eerste week van september Noord-Brabant onveilig maken :cool::foto:. Specifiek de omgeving van de loonse en drunense duinen.
Nu zijn we op zoek naar leuke daguitstapjes in de omgeving. Safaripark Beekse Bergen en kanoën in de biesbosch lijkt ons al wat. Maar graag had ik ook eens hier tips, advies en opmerkingen gevraagd. Wat is er nog de moeite waar? Wat kunnen we bezichtigen? Waar blijven we het best weg? Alle hulp is welkom. Ter compensatie beloof ik plechtig dat ik mijn ballenknijper, heuptasje en crocs thuis laat :rolleyes:
 
Na een spannend potje Vogelpik hebben ik en mijn vriendin alweer een vakantiebestemming voor deze zomer. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd, we komen de eerste week van september Noord-Brabant onveilig maken :cool::foto:. Specifiek de omgeving van de loonse en drunense duinen.
Nu zijn we op zoek naar leuke daguitstapjes in de omgeving. Safaripark Beekse Bergen en kanoën in de biesbosch lijkt ons al wat. Maar graag had ik ook eens hier tips, advies en opmerkingen gevraagd. Wat is er nog de moeite waar? Wat kunnen we bezichtigen? Waar blijven we het best weg? Alle hulp is welkom. Ter compensatie beloof ik plechtig dat ik mijn ballenknijper, heuptasje en crocs thuis laat :rolleyes:
Wel je foto camera om je nek en een petje met een propeller erop. Dat moet Je Wel hebben hoor.
 
Hij kent Google niet zeker?
 
Wel je foto camera om je nek en een petje met een propeller erop
Vanzelfsprekend natuurlijk. De sandalen met spierwitte kousen mogen ook niet ontbreken natuurlijk :p.
En ja, ik zoek inderdaad ervaringen. Op suites van toeristische diensten wordt alles altijd te mooi omschrijven. Reviews zijn dan weer het tegengestelde, want wie neemt er nu de tijd om een review te schrijven...
 
Loonse en Drunense Duinen | Activiteiten voor jong & oud‎

Advertentiewww.natuurmonumenten.nl/natuurgebieden/drunense-duinen‎


035 655 9911
Maak heerlijke wandelingen, excursies of fietstochten door de Loonse en Drunense Duinen. Ligt je hart bij de natuur? Natuurmonumenten beschermd en onderhoud de natuur. Doe je mee? Wandelen en fietsen. Gratis actiepakket. Gratis routeboekje. Mooie excursies. De leukste routes.
 
En waar bivakkeer je? tent? huisje?
 
We hebben samen een tent gekocht (we zijn studenten en wonen dus nog niet samen). We hebben al een aantal gezellige campings op het oog.
 
Zorg voor een goed grondzeil. Dat het goed droog blijft.
 
https://www.beeksebergen.nl/overnachten/omgeving

Je hebt ook daar happen en trappen.

Soort van georganiseerde fietstocht en bij gekozen cafes lunchrooms ga je dan wat drinken en eten ofzoiets in die richting, mijn schoonouders deden dat ook. Ze vonden het best lachen.

Zal wel ook meerdere plekken zijn.

https://www.dagjeweg.nl/tip/11830/Happen-en-trappen-door-het-mooie-Brabant

Maar hee dit heb je niet van mij. Want volgens bertus hoefde je niks aan mij vragen. :juggle::juggle::oops::D
 
Heb zelf jaren in brabant gekrampeert. later in de caravan, dubbelle. Camping vinkeloord.
 
De oliemeulen in Tilburg Google die eens.
 
Zorg voor een goed grondzeil.
Dat is in orde. We zijn niet aan ons proefstuk toe. We hebben al rukwinden, stortbuien en zompige graslanden overleefd.

happen en trappen
Wat een grappige naam! :DBedankt voor de tip en de link. Ik ben een echte fietser, mijn vriendin is dan weer een echte wandelaar. We zullen het dus eens moeten uitvechten.

Heb zelf jaren in brabant gekrampeert.
Dan moet het wel goed camperen zijn ;)

oliemeulen in Tilburg
Dat is een soort speciale zoo? Is het de moeite? Zal ik ook eens bekijken. Bedankt voor de tip
 

Terug
Bovenaan