algen

M

melle1938

Guest
heeft iemand ervaring met esha protalon 707 (verkrijgbaar bij bol.com
 
De vraag is eerder waarom je dit wil gaan gebruiken, als het effect van de middelen zijn uitgewerkt zullen de algen weer verschijnen, beter is om de oorzaak van de algengroei weg te nemen en voor altijd van de algen af te zijn.
 
Een algen bestrijding product. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Over het algemeen ben ik wel van mening dat dergelijke producten niet gebruikt moeten worden. Algen ontstaan door tekorten. Probeer, als je last hebt van algen via die kant een oplossing te bereiken. Dit product, als het al helpt, biedt een tijdelijke oplossing n.l. zolang je het gebruikt. Omdat je het probleem verder niet verhelpt keren de algen snel terug!
 
Gisteren stond ik in de rij bij de lfs en mijn voorganger kreeg het advies dat alleen producten van Easylife veilig zijn, vanwege het kopergehalte. Maar hem werd eigenlijk ook afgeraden dat te gebruiken, maar te kijken naar andere oplossingen.
 
Ook de Pets Place en Zooplus verkopen het wel maar zoals al is aangegeven kun je beter de oorzaak aanpakken van de alg.
 
Terug
Bovenaan