Wat is er nieuw

algeneters

• Onderwerp starter Onderwerp starter jessica
  • Startdatum Startdatum
J

jessica

Guest
ik heb een 18 cm lang algeneter in een bak van 60 cm lang is dat niet te groot voor de bak? en zo ja voor hoeveel kan ik hem verkopen en waar?

id. veel te groot voor je aquarium. Gratis aanbieden op marktplaats is misschien wel de beste optie.

dat had ik idd ook al gedacht dat die te groot zou zijn maar heb liever niet dat ik het gratis aanbied heb nogal geld nodig het is wel het beste voor de vis maar heb er liever iets voor terug zodat ik me dieren kan blijven verzorgen

bedankt voor uw reactie maar denk toch liever dat ik het te koop zet heeft u of iemand anders misschien een prijs in gedachte dat ik het te koop kan zetten?

Verschilt heel erg in wat voor soort het is. Misschien dat met een foto mensen hem hier kunnen herkennen!?

Verder moet die waarschijnlijk snel een grotere bak hebben ja.

Bij dit soort formaat "algeneter" kun je vaak blij zijn als je 'm kwijtraakt, voor noppes welteverstaan.

Als je geld nodig hebt zijn daar betere manieren voor. Een bijbaantje bijvoorbeeld.
Klinkt misschien rot, maar is wel 100% eerlijk. Ik ga ervanuit dat je dat waardeert.

~ Ivo

Ik denk ook dat je hem beter gratis aan kan bieden.

De kans dat je binnen een week miljonair bent is groter dat je zo'n vis binnen een week kwijt raakt...😉

Het aanbod van dergelijk vissen is zeer groot en vraag is er bijna niet. Het is zelfs zo dat je heel erg blij mag zijn als je hem kwijt kan raken.

Ik weet niet waar je woont maar bij mijn lfs willen ze hem wel vaak hebben. krijg je er een potje voer voor, zo kun je je andere beesten ook blijven verzorgen 😉

BIj bv de rifwachter in Hilversum vragen ze een Euro per cm voor zulke beesten maar dat krijgt een particulier er nooit voor 😉

Hoop dat je hier wat aan hebt 🙂

Wat voor algeneteris het ?

hallo allemaal heel erg bedankt ik heb hem gelukkig weg uit mijn bak nu hij zit in een 2 meter lange bak nu bij iemand anders thuis en die meneer heeft er zelfs toch 9 euro voor betaald.
hij blij ik blij goed afgelopen dus.

Oke , mooi.

Goed bezig 🙂 .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan