Wat is er nieuw

aliexpres

• Onderwerp starter Onderwerp starter JorenLuesink
  • Startdatum Startdatum
J

JorenLuesink

Guest
heeft er iemand ervaring met de zaden van aliexpres

Ja ik en dat was achteraf gras maar ja er zijn ook leden welke wel goede ervaringen ermee hebben hoor.

Ik ben vrij actief in de kamerplanten wereld. Daar wordt wel vaker geschreven over zaden van Ali, en maar zelden werd geleverd wat gekocht was. Afrader denk ik.

Het kost vaak ook geen drol dus wat kun je er dan van verwachten.

heb het een keer geprobeerd.
Het opkweken gaat (emersed) prima, maar als het een tijdje onderwater staat geeft het alleen maar ellende. Maw het gaat op ten duur vrij snel aftakelen

Ja ik denk zelf dat je net zo goed een potje kan kopen want dan weet je zeker de goede plant krijgt en je hoeft niet tijden te wachten op resultaat. Het is ook knullig als je na lang wachten erachter komt dat je gras ziet opkomen.

Ja ik en dat was achteraf gras maar ja er zijn ook leden welke wel goede ervaringen ermee hebben hoor.
...achteraf gras? Dat betekend dus dat je iets anders besteld hebt. Je kan wel degelijk een klacht indienen wanneer het product niet overeen komt met het bestelde. Zelf heb ik dit gehad en kreeg gewoon mijn geld terug gestort.

Ja ik had iets besteld van Glosso dacht ik maar ja voor die 80 cent steek ik er verder geen energie in Ben. Met mijn uurloon kan dat niet uit hoor😉

Ik denk dat ik het ga proberen het kost toch geen drol

Toch las ik elders een Topic over een "ondergelopen grasland scape". Daar had jij dan toch iemand blij kunnen maken, John.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan