Ik ben ook aan het kijken naar planten, dus heb een lijstje voor je:
Helanthium bolivianum 'Angustifolius'
Eleocharis montevidensis
Eleocharis acicularis
Eleocharis parvula
Lilaeopsis mauritania
Lilaeopsis brasiliensis
Echinodorus tenellus
Vallisneria nana
hoi allen,
ik zou graag een mooie solitaire plant hebben met bladeren als die van vallisneria.
ik ben eigenlijk op zoek naar iets wat er wel op lijkt maar geen vallisneria is
groetjes.

ik zag deze inderdaad ook voorbij komen. word alleen wel heel erg groot. en daarnaast heb ik nog geen enkele website gezien die ze aanbiedglyceria maxima wel langere en fijnere bladeren dan vallisneria
het is nu nog te vroeg in het jaar maar staat meestal wel in tuincentrums in emerse vormik zag deze inderdaad ook voorbij komen. word alleen wel heel erg groot. en daarnaast heb ik nog geen enkele website gezien die ze aanbied
Gaat die eigenlijk gewoon over tot die gave onderwater vorm? Want mij lijken de bovenwater veel breder en eigenlijk echt een totaal andere plant...het is nu nog te vroeg in het jaar maar staat meestal wel in tuincentrums in emerse vorm
het is nu nog te vroeg in het jaar maar staat meestal wel in tuincentrums in emerse vorm
Crinum thaianum
In verband met de wortels ?Zover ik lees heeft deze wel een vrij dikke bodem nodig van rond de 7-8 cm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.