Wat is er nieuw

alweer jonge guppen

• Onderwerp starter Onderwerp starter AnjadW
  • Startdatum Startdatum
A

AnjadW

Guest
amper een paar maanden geleden hadden mijn guppen voor het eerst jonkies. wat vond ik dat spannend! en nu, nu hebben ze "alweer" jongen... denk dat het de 4e keer inmiddels is dat er weer een geboortegolf is. niet meer spannend, maar ik blijf het wel leuk vinden hoor! en dit keer zijn het gelige jonkies, van mijn gele vrouwtje met oranje-rode staart. weet niet wie de vader is, dus ben benieuwd hoe de kleintjes gaan worden. ook het andere gele vrouwtje is behoorlijk dik, dus die zal van de week ook wel gaan bevallen. en dan moeten ze aan de pil, want de bak is vol... hahaha.

groetjes, Anja

Tja, je bent te laat ,hoor.
Zonder man blijft het voorlopig gewoon doorgaan.
Zij heeft nog genoeg voor 4 bevallingen.

ja, ik weet het, het gaat nog ff door he. En een van de eerste jongen van een week of 5 terug die ik heb gehouden, blijkt een mannetje te zijn. die probeert al soms achter de vrouwtjes aan te zitten. weet niet hoe oud hij precies moet zijn om echt te kunnen bevruchten, maar dan gaat het dus vrolijk verder...
ach, maakt ook niet uit, er is vast wel weer iemand die blij wordt van wat visjes, toch. ze worden in ieder geval niet met uitsterven bedreigt... hihi.
groetjes, Anja

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan