Wat is er nieuw

ananas

• Onderwerp starter Onderwerp starter mamie
  • Startdatum Startdatum
M

mamie

Guest
ik heb een klein vraagje, ik heb een zoetwater bak en nu heb ik gelezen dat er een cocosnoot makkelijk in kan als huisje maar nu vroeg ik me af of dat ook met een annanas kan ? en zo ja zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden ?

en die cocosnoot moet ik die eerst nog schoonmaken ofzo ? buiten het uithollen dan haha.

alvast bedankt voor de info

groetjes sylvia

Ananas gaat rotten onder water,denk je ook niet?

SpongeBob woont toch ook in een ananas Alex ? :juggle:

Doet me denken aan een forumlid dat ooit de naam van een plantje wilde weten en het bleek een Spongebob ananas huisje te zijn
1gFSK5Px50AFQp9d0kBwQvUqNkq4m4NC.gif

1gFSK5Px50AFQp9d0kBwQvUqNkq4m4NC.jpeg

In ieder geval een Ananas die onderwater goedblijft 🙂

Richvio zei:
SpongeBob woont toch ook in een ananas Alex ? :juggle:

aaargh nee, nou heb ik dat stomme spongbob liedje in m�n hoofd! Zo vlak voor het slapen gaan ook nog....

Who lives in a pineapple under the sea? Spongebob Squarepants!

Who lives in a trashcan under the bridge?
SpongeBob trashpants 😀

annanas is te zacht, dat gaat idd rotten..

kokosnoot schoonmaken en even uitkoken...

Ik heb vorige week nog een kokosnoot staan schoonmaken. Je boort eerst een klein gaatje om het water er uit te laten lopen. Daarna kan je hem bijv. in een workmate vastklemmen en rondom inzagen, door het inklemmen kan je hem niet in 1 keer doorzagen dus je zal hem een aantal keer moeten draaien. Daarna haal je de 2 helften los en haal je de kokos er uit. Met een mesje schraap je alle resten er uit. Daarna even uitkoken en evt. de binnenkant verder schoonschuren met schuurpapier. Gat er in maken met bijv. een kniptang en klaar is je kokosnoot!

Kokosmelk wel opdrinken,he. Lekker ,man.

Mascha&Ivo zei:
Doet me denken aan een forumlid dat ooit de naam van een plantje wilde weten en het bleek een Spongebob ananas huisje te zijn
zgOEQZG3hUr0TiWbKtdm6yYLiOg8uzHU.gif

zgOEQZG3hUr0TiWbKtdm6yYLiOg8uzHU.jpeg

In ieder geval een Ananas die onderwater goedblijft 🙂

Hahaha serieus!!

een beetje laat maar bedankt voor de reactie's in ieder geval nog. ik heb inmiddels een koko's noot erin staan. en ben me volop aan het verdiepen in het 1 en ander

je hebt wel alleen het bruine, harde gedeelte van de kokosnoot gebruikt? En het witte vruchtvlees eruit geschraapt?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan