Wat is er nieuw

ancistrus wabenmuster

Jaime

Active member
Lid geworden
29 januari 2024
Leeftijd
20
"Vandaag heb ik twee prachtige Ancistrus Wabenmuster aangeschaft: een koppel. Het mannetje is duidelijk te herkennen, maar het 'vrouwtje' lijkt voor mij ook op een mannetje. Wat denken jullie?" Foto zijn van het (vrouwtje)

Bijlagen

• IMG_7717.jpeg
    IMG_7717.jpeg
    857.4 KB · Weergaven: 23
  • IMG_7719.jpeg
    IMG_7719.jpeg
    998.4 KB · Weergaven: 21
  • IMG_7722.jpeg
    IMG_7722.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 21
  • IMG_7721.jpeg
    IMG_7721.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 21
Vergelijk ze is van de bovenkant en onderkant naast elkaar, mannetjes worden breder rond de kop.
Het gewei bij ancistrussen kan ook bij vrouwtjes aanwezig zijn maar blijft vaak beperkt tot wat sprietjes, dit merk je pas als ze volwassen zijn, geen idee hoe oud jouw dieren zijn.

Vergelijk ze is van de bovenkant en onderkant naast elkaar, mannetjes worden breder rond de kop.
Het gewei bij ancistrussen kan ook bij vrouwtjes aanwezig zijn maar blijft vaak beperkt tot wat sprietjes, dit merk je pas als ze volwassen zijn, geen idee hoe oud jouw dieren zijn.
Hoe oud ze zijn heb ik geen idee van maar de man is bijna dubbel de lengte van het vrouwtje en heeft een heel gewei denk wel dat er een goed leeftijd verschil op zit.

Wat zou je zeggen op eerste zicht?

Is wel een heel mooi visje, op het eerste gezicht zeg ik het is een mannetje maar kan anders wezen doordat vrouwtjes ook wel eens een sprietje hebben...........

Is wel een heel mooi visje, op het eerste gezicht zeg ik het is een mannetje maar kan anders wezen doordat vrouwtjes ook wel eens een sprietje hebben...........
Spijtig had graag een koppeltje gehad. ga ik de verkoper eens sturen.

Spijtig had graag een koppeltje gehad. ga ik de verkoper eens sturen.
Ik zeg het zou kunnen hé, bij misschien dit soort hebben vrouwtjes een grotere 'snor', geen idee van de leeftijd van de vis ?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan