Wat is er nieuw

Anentome helena en dwerggarnalen...

Zeker dodelijk! heel de naam van de assassinsnail naar de knoppen door dat filmpje! 😉

Weet je wat onze garnalen doen? die eten de slakken op, gewoon doodleuk op hun gemakkie peuzelen ze de levende slak langzaam op.

Ja zou een goeie oplossing zijn voor een slakkenplaag, overigens eten onze L400 ook de slakken op, de bak ligt telkens met lege slakkenhuisjes, dus die gooi ik regelmatig verse slakken bij in de bak.

Ik weet niet welke garnalen jij hebt maar hier zijn dat echt uitzonderingen,dode verse slakken die geplet zijn eten ze wel massaal.

Heb nog nooit een slakje geplet voor de garnalen. Ik kan me voorstellen dat ze dat wel lusten, maar levende slakken?

Seabait zei:
Zeker dodelijk! heel de naam van de assassinsnail naar de knoppen door dat filmpje! 😉
Ik ben voor een naamsverandering naar 'Friendly to annoying shrimp-snail'.

De mini-japonica garnalen doen het het meest maar de citroengarnalen zijn er ook niet vies van.

Dode of slakken die bijna dood gaan worden hier wel opgepeuzeld. Maar ik heb ze geen levende slakken zien opeten, althans mijn dwerggarnalen dan he.

Weet je wat luguber is? gisteren wou ik een slak uit het aquarium halen, maar die had zich zo goed vast gezogen dat het lijfje aan het raam bleef plakken en ik enkel het lege huisje had, in notime zaten de garnalen erbij om te snoepen.

Haha, dat is wel horror voor een slak ja.🙁
Mini japonica's zijn bij mij soms ook luguber bezig.

Hier gaan ze gezellig samen aan het diner.
559349erna_esmeijer_0_82_sakura_010.jpg

Deed gisteren een nieuwe Helena in mijn garnalenbakje en daar zat al gelijk een grote Japonica op die pas wegging nadat het slakje zich terugtrok in zijn/haar huisje. Heb de Helena het eerste halfuur niet tevoorschijn zien komen!

Moet zeggen dat er hier maar 1 Helena in zit maar nog nooit problemen mee gehad.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan