Wat is er nieuw

Antennebaars man/vrouw

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freakin2
  • Startdatum Startdatum
Ik zeg 1 is man, 2 is vrouw.

1: rondere kop, bouw van de vis. Geen blauwe puntjes in zwarte vlek. Meer puntige anaalvin.

2 wat spitsere kop (al is ie vrij rond). Wel blauwe puntjes in zwarte vlek. Wat kortere meer ronde anaalvin. En vooral de beginnende roze buik.

Das mooi, ik dacht er altijd hetzelfde over maar had alleen m'n twijfels over de anaalvin van vis 2, die hoort bij de dames rond af te lopen maar ik vind 'm nogal mannelijk 🙂

Ik stelde mijn vraag omdat ze elkaar vanaf vandaag nogal leuk lijken te vinden. Ze geven elkaar letterlijk dikke vette kussen en kroelen er op los.. Ik ben benieuwd wat dat zal brengen! Sinds de laatste herindeling en extra beplanting in mijn bak zijn al die vissen opeens zo ehh.. horny als de p.. ;-)

Anderen zullen zeggen dat je er niet op af mag gaan, maar naast de roze buik is voor mij de zwarte vlek met blauwe plekjes altijd de beste indicatie. Zelden zie je een man met blauwe stippen in zijn zwarte vlek.

Het is voornamelijk de combinatie van deze - op zichzelf geen uitsluitsel gevende - factoren die hier toch voldoende zekerheid zou oeten geven. Aan de hand van ��n enkel kenmerk valt eigenlijk geen uitsluitsel te geven.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan