Wat is er nieuw

Antennebaarsje man of vrouw...

Z

ZooZa

Guest
Yup, ook ik moet eraan geloven
Ben gisteren naar de dierenwinkel geweest, een nieuw koppel Ramirezi's voor mijn aquarium
Mooi vrouwtje uitgezocht, zat al in een hoekje een kuiltje te beschermen, dus daar hoorde natuurlijk een man bij
een grotere Ramirezi komt eraan, en daarvan waren we bijna zeker dat dat de man moest zijn, bleef de hele tijd in de buurt, puntig uiteinde van rugvin, geen rode buik, dat werd hem dus!
Wij ermee naar huis, maar nu zie ik eigenlijk pas, dat de 'man', waarvan we nu dus niet meer zeker zijn, een soort van legbuis heeft.
ik weet niet zeker of man en vrouw een legbuis krijgen als ze een nest bouwen, maar ik denk, ik vraag het maar even
ik zal vanavond proberen foto's te maken, dan kan ik het laten zien
zou iemand mij duidelijkheid kunnen geven? binnen 14 dagen kan hij namelijk nog terug

Mannen hebben een geslachtspapil. Dat kan best veel op een legbuis lijken. Is dat het soms?

Bedankt voor het antwoord haha 😀 ik zal het even checken! Hopelijk is het zo, 'hij' is namelijk prachtig gekleurd en een mooi formaat 🙂

Zijn er al veranderingen? Bij mij hebben ze laatst ook eitjes gelegd waar ik bij was, en toen dacht ik ook dat de man een legbuis had, maar dat kwam gewoon goed 🙂
Bij deze een filmpje van hoe t bij mij ging:
https://www.dropbox.com/s/z74mxdqq3gcy0 ... 3.mp4?dl=0
Rond de 1:07 zou je als je goed kijkt de geslachtspapil van de man kunnen zien.

Bedankt! het gaat heel goed, geen aggresie, dus tot nu toe nog gewoon een man en vrouw, ook nog geen echt paargedrag gezien
wel zwemmen ze al wat meer samen, verkennen de bak, en verder zag ik ze laatst wel met de kop dan op de ander z'n zij en dan een beetje sidderen, ik weet van stekelbaarsjes dat ze dat ook tijdens de balts doen, maar verder nog niets
nog geen foto's kunnen maken, maar ik zal mijn best doen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan