Antwerpen (BE) NADA


S

Sparkske

Guest
In Antwerpen is er een leuke zaak geopend die ook bezig zijn met Aquarium maar vooral in de richting van aquascaping en nature style

Zelf ben ik nog geen bezoekje kunnen gaan brengen aan de winkel maar dit zal niet lang meer duren :)


NADA
 
Ziet er een mooie en leuke winkel uit.
De moeite waard om eens een bezoekje te brengen denk ik :)
 
Misschien dat ik dit weekend eens langs ga en wat foto's maak, ziet er nog een toffe winkel uit!
 
In het kort... Schitterende winkel!
Van een veel hoger niveau dan al de andere aquariumwinkels in de buurt.

Je ziet dat er veel werk en liefde in deze winkel is gestoken.
Ze hebben een heel ander aanbod dan je in de gemiddelde zaak tegenkomt, veel glassware, Superjet filters, ADA spullen, gadgets, stenen, hout,... En tegen een zeer goede prijs!
Heeft een groot aanbod van waterplanten, die dan nog eens in mooie bakken met CO2 toevoeging staan.
Naast de aquariumplanten hebben ze een mooi assortiment bonsai en andere planten.
Het aanbod van vissen is wat minder, maar dat is voor mij geen enkel probleem.
Als zijn garnalenkweek wat op gang komt zal er ook een groot aanbod van garnalen te verkrijgen zijn, soorten die je niet zomaar vind.
Zijn kennis reikt, voor zover ik heb kunnen afleiden, ook veel verder dan de gemiddelde zakenvoerder.

In tegenstelling tot andere zaken is dit er ��n waar je partner (die misschien niet zo in aquaria ge�nteresseerd is) zich wel thuis zal voelen. Wat ook altijd een pluspunt is. :D

Van mij krijgt die een vette 9/10! :thumbs:
 
Ik kwam deze winkel bij toeval tegen op de dag dat hij zijn offici�le opening had!Het prachtige show aquarium in de etalage is niet te missen. Echt een prachtige winkel. Geweldige service. De eigenaar heeft uitstekende kennis over zijn assortiment. Een van de weinige winkels die ook voor de aquascaper een bevredigend assortiment heeft. Ik heb er dragon stones gekocht en een glaasje voor co2 te checken. Prijs/kwaliteits verhouding is top!Ik zal zeker nog eens een bezoekje brengen aan de winkel.

voor mij ook 9/10!
 
Ondertussen bestaat dit winkeltje reeds enkele jaren. Nog steeds hebben ze een fantastische aantal showaquaria draaien en zijn ze nog steeds super enthousiast. Ze nemen hun tijd om je te adviseren over het kleinste en goedkoopste ding. Je moet dus vaak wat wachten, maar in deze omgeving doe je dat maar al te graag.
Deze winkel is een nichezaak: duidelijk gericht op aquascaping en " natuur-design" zoals bijvoorbeeld groene wanden. Duidelijk een zaak met visie en enorme bekwaamheid.
Inmiddels draait de zaak zeeer goed en hebben ze veel werk, ze doen ook projecten buiten de winkel. Het zou me niet verbazen indien ze naar een groter pand zouden verhuizen.
Kortom: een grote aanwinst in het winkelaanbod in BE.

10 / 10 voor deze nichewinkel

groeten
Vliegvis 1
 

Terug
Bovenaan