aparte bak van rvk


R

Rvk

Guest
20130430_142716.jpg
[/url][/img]
 
haha vet, wat zwemt erin? Zitten de vissen meestal rechts of links?
 
Je ziet het wel vaker en apart is het zeker. Hoe hou je het diepste gedeelte goed schoon?
 
Mooi zeg! Heb je misschien een foto van vooraf in een verduisterde kamer (= geen reflectie)? :engel:
 
gaaf, en wat botia vraagt , ben benieuwd.
 
wow, mooi aquarium. Het dieper gedeelte wel moeilijk te onderhouden denk ik?
 
Zo zo, dat is nog eens iets aparts ja. Wel heel mooi!

Maar eh, duikerspak en snorkel aan zeker bij onderhoud van het diepste gedeelte??
 
Wauw super! ;)
Alleen misschien wat meer plantjes links?
 
Dit is een recente foto hoe hij er nu bij staat met veeeeel baard alg :help:
20140102_160944.jpg
[/url][/img]
20140102_155538.jpg
[/url][/img]
 
En ja ik heb best wel wat moeite om het te onderhouden in het diepe gedeelte .ik heb met pvc buis al een bodem afzuig gemaakt .dat helpt al wel maar er blijft daar nu ook veel liggen wat er met de slang uitgehaald moet worden met alle attributen die ik dan voor handen heb hahaha
 
Schitterende bak. :petjeaf:
 
Er zwemmen nu nog 3 pt eimekei 1gewone scalare 2 discus 3 altispinosus 2l144 blauwe ogen 3 ancistrus een koppeltje apistogramma vjietta en nog een paar kardinaal tetras en roodkopjes en heeel veeel Helena slakken .ik heb er op dit momemt een jbl e1501 pomp achter en een eiheim 2213 . 1xt8 58watt 2xt8 36watt en een led armatuur van beamswork verder 1 extern hijdor 200 watt en een intern 300 watt termostaat. En een ph gestuurde co2 set van jbl met een 5kg fles en een eexterne reactor
 
Echt heel mooi en erg apart ;)
Moeilijk schoonhouden tja dat geloof ik wel... :p
 

Terug
Bovenaan